کد خبر: ۶۴۰۹۱۶
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
در ٢۴ ساعت گذشته ۵۴ نفر بخاطر ویروس کرونا جان باختند| ٢٧٣١ نفر بهبود یافته‌اند

آمار رسمی جدید از تلفات ویروس کرونا در ایران؛ ۲۹۱ کشته و ۸۰۴۲ نفر مبتلا شدند

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴ نفر از مبتلایان جدید کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۲۹۱ مورد رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۸۰۴۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین ۲۷۳۱ نفر بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و فوت ناشی از آن در کشور بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۸۸۱ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۸۰۴۲ نفر رسید.

آمار رسمی جدید از تلفات ویروس کرونا در ایران؛ ۲۹۱ کشته و ۸۰۴۲ نفر مبتلا شدند

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۲۹۱ مورد رسید.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۷۳۱ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و روند بهبودی و ترخیص این بیماران افزایش قابل ملاحظه ای داشته است.

جهانپور درباره تعداد کل بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور به تفکیک استان‌ها گفت: تهران ۲۱۱۴ نفر، قم ۷۵۱ نفر، گیلان ۵۲۴ نفر، اصفهان ۶۱۸ نفر، البرز ۳۳۹ نفر، مازندران ۸۸۶ نفر، مرکزی ۴۱۶ نفر، قزوین ۲۵۷ نفر، سمنان ۲۲۱ نفر، گلستان ۱۷۹ نفر، خراسان رضوی ۲۲۲ نفر، فارس ۱۵۱ نفر، لرستان ۱۷۶ نفر، آذربایجان شرقی ۱۴۶ نفر، خوزستان ۱۱۰ نفر، یزد ۱۲۷ نفر، زنجان ۷۹ نفر، کردستان ۷۸ نفر، اردبیل ۹۱ نفر، کرمانشاه ۵۱ نفر، کرمان ۴۰ نفر، همدان ۷۷ نفر، سیستان و بلوچستان ۴۰ نفر، هرمزگان ۶۹ نفر، خراسان جنوبی ۵۱ نفر، خراسان شمالی ۳۴ نفر، چهارمحال و بختیاری ۳۷ نفر، ایلام ۵۶ نفر، آذربایجان غربی ۷۳ نفر، کهگیلویه و بویراحمد ۱۱ نفر و بوشهر ۱۸ نفر از ابتدا تاکنون به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

وی ادامه داد: استان تهران همچنان بیشترین آمار مبتلا را دارد و استان مازندران هم پس از تهران، بیشترین تعداد ابتلا را دارد. استان خراسان رضوی مقصد مسافرتی برای هفته‌های آتی نخواهد بود و مردم باید این موضوع را مد نظر داشته باشند.

مراکز پسابیمارستانی برای بیماران خفیف

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت بیان کرد: امکاناتی فراهم شد که بتوانیم جداسازی بهتری برای افرادی داشته باشیم که مبتلا به بیماری هستند، اما نیازمند بستری در بیمارستان‌ها نیستند. مراکزی پسابیمارستانی با همیاری سازمان‌های مختلف در نظر گرفته شده است که از مهمان‌سراها و هتل‌ها بتوانیم برای بستری این افراد با امکانات خوب رفاهی و مراقبتی استفاده کنیم. این افراد نیازی به مراقبت‌های بیمارستانی ندارند و در این مراکز می‌توانند دوره چند روزه را سپری کنند و بعد از این‌که عاری از ویروس شدند، به آغوش خانواده خود برگردند. این اقدام مورد تایید و استقبال نمایندگان سازمان جهانی بهداشت هم قرار گرفته است و در استان‌هایی که ویروس شیوع بیشتری دارد، آغاز شده و در استان‌های دیگر هم اجرایی می‌شود.

آمار رسمی جدید از تلفات ویروس کرونا در ایران؛ ۲۹۱ کشته و ۸۰۴۲ نفر مبتلا شدند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۸
کوروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
7
چرا آمار خراسان شمالی تغییر نمیکنه اطلاعات بروز نمیشه یا مورد جدید بیماری ندارند
صدیق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
10
مبتلایان 11000 نفر امار کشته شدگان 1293 نفر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
5
این نحوه رنگ بندی استانها درست نیست . ببینید بعنوان مثال استان قزوین نارنجی است در حالیکه شیوع کرونا به نسبت جمعیتش 0/02 درصد است اما تهران که قرمر اعلام شده به نسبت جمعیتش 0/015 درصد است پس حال استان قزوین به مراتب از تهران بدتر است به همین ترتیب اگر براساس جمعیت هر استان آمارها به درصد استخراج شود درک بهتری از وضعیت یک استان حاصل می شود . بعبارتی بهتر است بجای تأکید روی اعداد و ارقام روی درصدها کار شود تا درک بهتری حاصل شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
11
من یافتم.
اینا هر چی امار دادن یه صفر بذارید جلوش خخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
6
چرا مسببین ورود کرونا به ایران معرفی و محاکمه نمیشن؟
زمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
6
خدایا خودت اول کرونا بعد دروغ و دروغگو رو نابود بفرما
الهی آمین
As
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
5
مدیر کل سازمان بهداشت جهانی گفته که کشندگی کرونا حدود ۴ درصد مبتلایان و کشته های آنفلوآنزا یک درصد هست. برخی خودشان را به خواب زدن. همین امروز دکتر بخش‌علی زاده از پزشکان سرشناس گیلان، دکتر محمد ابراهیمی معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل دامپزشکی گیلان، آقایان آل حسینی و ذهتاب از پرسنل واحد خدمات بیمارستان گلسار رشت، که سایت دیارمیرزا نوشته فقط در شهر رشت فوت شدند. بقیه شهرهای گیلان وضعیت بدتره. اطلاع رسانی کنید مردم به امید خوشگذرانی به گیلان نیان.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
0
5
در مورد امار گیلان برام عجیبه 4 روزه خیلی کم زیاد میشه درحالیکه گیلان کانون بزرگ کروناست
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین