کد خبر: ۶۴۱۱۱۰
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

دو چهره رئال مادریدِ زیدان

رئال مادرید با هدایت سرمربی فرانسوی در هفته های پایانی لالیگا نتایج متفاوتی کسب کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از آس، این هفته یک سال از حضور زین الدین زیدان در رئال مادرید می گذرد. سرمربی فرانسوی در حالی برای دومین دوره هدایت سفیدپوشان را بر عهده گرفت که تنها یازده هفته به پایان لالیگا باقی مانده بود. درست است که شرایط مادرید در حال حاضر خوب به نظر نمی رسد اما از سال گذشته بهتر است. با وجود نتیجه بد سفیدپوشان در دیدار رفت برابر منچسترسیتی، این تیم هنوز در لیگ قهرمانان حضور دارد و شانس دارد قهرمان لالیگا شود. با این حال باید تا پایان فصل منتظر ماند و دید سرمربی فرانسوی چه نتیجه ای کسب می کند، مانند نخستین فصلی که هدایت مادرید را بر عهده گرفت خواهد بود یا مانند سال گذشته؟

دو چهره رئال مادریدِ زیدان

زیدان در اولین دوره در هفته نوزدهم هدایت مادرید را بر عهده گرفت و پس از یک شروع نامنسجم بخش پایانی فصل را به بهترین شکل ممکن گذراند. تیم زیدان در ۱۲ بازی آخر ۱۲ پیروزی کسب کرد. پس از شکست مقابل اتلتیکو، مادرید توقف ناپذیر شد. با این حال این بردها برای از بین بردن اختلاف ۱۲ امتیازی با بارسا کافی نبود.

فصل گذشته شانس قهرمانی در لالیگا وجود داشت اما حذف از لیگ قهرمانان رقم خورده بود. همان اختلاف سه سال پیش را با بارسای صدرنشین در یازده هفته مانده داشت اما آمار متفاوتی را به ثبت رساند و هرگز قاطع ظاهر نشد. چهار شکست و دو تساوی موجب شد در پایان در فاصله ۱۸ امتیازی بارسای قهرمان قرار بگیرد. اگر تنها امتیازهای این یازده هفته حساب می شد مادرید حتی سهمیه لیگ اروپا را هم نمی توانست کسب کند چون در جایگاه هشتم قرار می گرفت.‌

فصلی که سفیدپوشان فاتح دوگانه شدند در بخش پایانی فصل خوب عمل کردند. مادرید تنها در داربی مقابل اتلتیکو (یک بر یک) و در ال کلاسیکو (۲ بر ۳) امتیاز از دست داد. ۹ بازی دیگر را با پیروزی به پایان رساندند. همچنین باید دهمین پیروزی را نیز به آن اضافه کرد چون یک بازی معوقه از هفته بیست و یکم برابر سلتاویگو در روزهای پایانی فصل انجام داد. فصلی که زیدان با رئال مادرید خداحافظی کرد ثبات در نتایج وجود نداشت. سفیدپوشان در یازده هفته به پایان ۱۵ امتیاز اختلاف با بارسا داشتند اما در انتها این اختلاف به ۱۷ امتیاز رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین