کد خبر: ۶۴۱۳۰۹
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱

ممنوع شدن حضور شهروندان در آرامستان‌ها

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد به شهروندان گفت: در راستای حفظ سلامت شهروندان حضور در آرامستان‌ها برای زیارت اهل قبور ممنوع است و هیچ پذیرشی به جز دفن متوفی با همراهی محدود آن هم با رعایت الزامات بهداشتی در آرامستان‌ها انجام نمی‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی یعقوبی در حاشیه بازدید از آرامستان بهشت رضا(ع) در این خصوص اظهار کرد: به شهروندان توصیه اکید می‌شود که برای حفظ سلامتی خود حتی المقدور زیارت اهل قبور را از راه دور انجام داده و از حضور در آرامستان‌های سطح شهر خصوصا بهشت رضا(ع) خودداری کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با تاکید براین که هیچ گونه پذیرشی به جز دفن متوفی با همراهی محدود و انجام کلیه الزامات بهداشتی، در آرامستان‌ها انجام نخواهد شد، بیان کرد: با هماهنگی انجام شده با فرمانداری مشهد، مقرر شده است برای حفظ سلامت شهروندان از افرادی که در آرامستان بهشت رضا(ع) برای زیارت اهل قبور حضور می‌یابند، ممانعت به‌عمل آید.

ممنوع شدن حضور شهروندان در آرامستان‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، وی ادامه داد: فقط متوفیان جدید با همراهی محدود و رعایت کامل الزامات بهداشتی و لزوم استفاده از ماسک و دستکش در آرامستان‌ها پذیرش می‌شوند و از حضور سایر شهروندان برای زیارت اهل قبور خودداری می‌شود.

یعقوبی گفت: سه دستگاه آمبولانس ویژه برای بیماران کرونا و شبه کرونا اختصاص داده شده که مرتباً ضد عفونی می‌شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد اضافه کرد: همچنین جایگاه ویژه‌ای به‌صورت ایزوله شده جدا از محل غسالخانه برای غسل دادن متوفی در نظر گرفته شده که پس از هر بار استفاده ضدعفونی می‌شود.

وی با تاکید مجدد به‌حضور نیافتن شهروندان برای زیارت اهل قبور در آرامستان‌ها افزود: از شهروندان تقاصا داریم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی خانواده‌هایشان در خانه بمانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین