کد خبر: ۶۴۱۶۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰

ائتلاف آمریکا از زخمی شدن 3 نظامی در حمله مجدد به پایگاه «التاجی» عراق خبر داد

ائتلاف بین‌المللی به فرماندهی آمریکا می‌گوید در حمله دوم به پایگاه التاجی عراق که نظامیان این کشور در آن مستقر بوده‌اند، سه نظامی زخمی شده اند.
آفتاب‌‌نیوز :

ائتلاف بین المللی موسوم به ائتلاف ضد داعش به سرکردگی ایالات متحده آمریکا از زخمی شدن سه نظامی تحت امر این ائتلاف در عراق خبر داد.

خبرگزاری رویترز انگلیس امروز شنبه (۲۴ اسفند) به نقل از این ائتلاف گزارش داد که در حمله راکتی مجدد به پایگاه نظامی «التاجی» واقع در شمال بغداد، پایتخت عراق سه نظامی زخمی شده‌اند.

ائتلاف آمریکا از زخمی شدن 3 نظامی در حمله مجدد به پایگاه «التاجی» عراق خبر داد

رسانه‌های عراقی، منطقه و غرب امروز از حمله دوباره به این پایگاه که میزبان نظامیان آمریکایی و ائتلاف است، خبر دادند. بر اساس گزارش‌ها، بین 10 الی ۲۴ فروند راکت از نوع کاتیوشا به این پایگاه اصابت کرده است.

با این حال، سرهنگ میلس کاگینس، سخنگوی ائتلاف مذکور در حساب توییتری خود نوشت که نزدیک به ۲۵ راکت ۱۰۷ میلیمتری به التاجی اصابت کرده است. علاوه بر سه نظامی این ائتلاف، دو نظامی عراقی نیز زخمی شده‌اند.

فرماندهی عملیات مشترک عراق پیش از این از زخمی شدن دو نظامی نیروی هوایی این کشور در پایگاه التاجی خبر داده بود.

پایگاه التاجی که در ۸۵ کیلومتری شمال بغداد قرار داد، چهارشنبه هفته گذشته نیز هدف حمله راکتی (ده فروند کاتیوشا) قرار گرفت که ائتلاف آمریکا و وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) از کشته شدن سه نظامی (دو آمریکایی و یک انگلیس) خبر داده بود.

آمریکا به دنبال این حمله، با ادعای این که این حمله کار نیروهای الحشد الشعبی است، مواضع این نیروها از جمله گردان‌های حزب‌الله عراق، و ارتش این کشور را به همراه فرودگاه درحال ساخت کربلا در چند استان هدف قرار داد که بر اثر آن تعدادی شهید ویا زخمی شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
0
اوباما انسان منطقی تری بود و با سیاستش موجب ارامش نظامیان امریکایی شد اما ترامپ با حماقتش موجب شد دوباره جان سربازان امریکایی گرفته بشه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین