کد خبر: ۶۴۱۷۹۳
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴

روحانی: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی فداکاری بزرگی از خودشان نشان دادند

رییس جمهوری در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و فداکاری بسیار بزرگی از خودشان نشان دادند.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز یکشنبه در این توییت افزود: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و فداکاری بسیار بزرگی از خودشان نشان دادند.

روحانی تصریح کرد: آن‌ها با کمترین استراحت و با همه توان در صحنه هستند از همه این عزیزان تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.

روحانی: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی فداکاری بزرگی از خودشان نشان دادند

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز در نشستی با رییس، مدیران و کادر درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) تهران که از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد، با توضیحات کارشناسی و فنی مسوولان این مجتمع درمانی در جریان چگونگی و روند ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این مرکز قرار گرفت.

وی در گفت‌وگو با مسوولان بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) از جمله متخصص کنترل عفونت بیمارستان، معاون درمان، معاون آموزش و پژوهش و معاون پشتیبانی بیمارستان و مدیر پرستاری این مرکز، در خصوص کمبودها و مشکلات پیش روی آنان در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم با آنان گفت‌وگو کرد.

روحانی با قدردانی از تلاش‌ها و فداکاری‌های پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) و سایر مراکز درمانی در سراسر کشور گفت: تلاش‌ها و خدمات خستگی‌ناپذیر پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کشور در این ایام بسیار ارزشمند است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین