پخش انبوه تبلیغات تلویزیونی در این روزها که مردم را برای رفتن به فروشگاههای مختلف ترغیب میکنند، باعث انتقاد مخاطبان شده است؛ در حالی که همه مسوولان، مردم را به در خانه ماندن تشویق میکنند، این تبلیغات افسار گسیخته، نقض غرض است.
در همین ارتباط، محمدحسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی صداوسیما از تماس مردم با سامانه تلفنی ۱۶۲ خبر داده که از پخش تبلیغات فروشگاهی در تلویزیون انتقاد کردهاند.
او در متنی که در شبکههای اجتماعی منتشر کرده، نوشته است: « برخی از مردم با ۱۶۲ تماس گرفتند و پرسیدند که چرا میگید در خانه بمانید و از طرفی تبلیغ حراج فروشگاهی رو زیاد پخش میکنید، گرچه نمیشود و نباید کشور رو در این شرایط تعطیل کرد، بهویژه درباره تأمین مایحتاج مردم، اما حرف درستی است که میزان تبلیغ در این زمینه باید متناسب باشه.
دستوری از سوی رئیس محترم سازمان صداسیما در این زمینه به مدیرکل بازرگانی ابلاغ شده و ان شاء الله پخش تبلیغات فروشگاهی متعادلتر میشود.»
حالا باید منتظر ماند و در چند روز آینده دید، منظور رییس سازمان صداوسیما از متعادلتر شدن تبلیغات فروشگاهی در تلویزیون چیست.
گذ شته فروشگاهای زنجیره ای کارتل های قدرت
رامی کنید ومردم را میکشید بیرون ازطرف دیگر
امر.ونهی ازمنکر ازکرونادرخانه میکنید چطوری...
وگرنه شما هم از مسیولین هستین که برای من ارزش قایل نیستید