کد خبر: ۶۴۱۹۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

معاون وزارت بهداشت: به مشهد سفر نکنید

معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه منشاء ابتلای تعداد زیادی از مبتلایان مشهد به کرونا، خارج استانی بوده است، از مردم درخواست کرد که از سفر به مشهد خودداری کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

ایرج حریرچی ضمن اشاره به افزایش مبتلایان به بیماری کوید ۱۹ در مشهد گفت: تعداد قابل توجهی از مبتلایان به کرونا ویروس منشأ ابتلای آنها خارج استانی بوده است، لذا از مردم و دوست داران امام رضا(ع) می‌خواهیم از آمدن به مشهد خودداری کنند.

وی افزود: تعداد زیادی از هموطنان هر ساله زائر و مهمان حرم رضوی بودند، اما امسال ان‌شالله امام رضا (ع) مهمان خانه‌ها و قلوب مردم خواهد بود. بی‌تردید قوام مملکت ما به حضور امام رضا (ع) است اما برای سالم ماندن زوار و مجاورین حرم از آمدن به مشهد مقدس خودداری کنید.

معاون وزارت بهداشت: به مشهد سفر نکنید

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در داخل شهر نیز ابتلا در حال گردش است، به مردم اعلام می‌کنیم امکانات شهر مشهد برای مردم خود این شهر کافی است؛ همانند شهرهای دیگر در سایر استان‌ها. لذا از هر گونه سفر نوروزی سیاحتی و زیارتی به مشهد مقدس باید خودداری شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
0
1
سلام با خواهش تمنا نمیشه جلوی مسافرتها رو گرفت.بالاخره یک عده (باعرض پوزش از مردم فهمیده) میرن مسافرت .ورودی شهرها نیروی نظامی جلوی این رو بگیرند. من خودم پدرو مادرم رو 6ماه ندیدم دل برا حرم و دیدار والدینم پر می زنه ولی خونه میمونم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین