کد خبر: ۶۴۲۰۳۲
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۲

آیت الله نورمفیدی خطاب به مردم: برای حفظ جان خود و عزیزانتان از منزل خارج نشوید

در پی شیوع ویروس کرونا و جان باختن جمعی از هموطنان، آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان در پیامی از مردم خواست؛ برای حفظ جان خویش و عزیزانشان جز برای امور ضروری از منزل خارج نشوند.
آفتاب‌‌نیوز :

متن کامل پیام آیت الله نورمفیدی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

روز‌های سخت و تلخی را سپری می‌کنیم. بسیاری از هموطنان عزیزمان در بستر بیماری و جمعی نیز در اثر بیماری کرونا جان باخته اند.

آیت الله نورمفیدی خطاب به مردم: برای حفظ جان خود و عزیزانتان از منزل خارج نشوید

مردم و دست اندرکاران امور، به ویژه رهبر معظم انقلاب و دولت محترم و نیز کادر درمانی و وزارت بهداشت، همه توان خود را برای دفع این خطر به کار بسته اند.

دراین شرایط، ضمن امید به فضل و رحمت الهی و عنایات ویژه امام عصر(عج)، مهمترین عاملی که می‌تواند این تلاش‌ها را ثمر بخش کرده و باعث کوتاه‌تر شدن دوران این بیماری فراگیر شود، عدم حضور در اماکن عمومی، اجتماعات و خیابان‌ها است.

بر اساس برخی گزارش‌ها و مشاهدات، هنوز عده‌ای به این مهم توجه نکرده اند و کماکان در اماکن عمومی حاضر می‌شوند.

اینجانب بار دیگر متواضعانه از شما مردم عزیز به ویژه مردم شریف استان گلستان درخواست می‌نمایم؛ برای حفظ جان خویش و عزیزانتان و به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری از حضور در اماکن عمومی و خیابان‌ها پرهیز نموده و جز برای امور ضروری از منزل خارج نشوید.

این مهم‌ترین توصیه‌ای است که مسئولان امر کراراً بر آن تاکید کرده و می‌کنند.

باشد که هر یک از ما بدینوسیله در این جهاد فی سبیل الله مشارکت نموده و به سهم خویش در رفع آلام و مصائب مردم عزیز کوشا باشیم.

سیدکاظم نورمفیدی
٩٨/١٢/٢٦

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین