کد خبر: ۶۴۲۲۷۶
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

بولسونارو برای دومین بار تست کرونا داد/برزیل به دنبال اعلام وضعیت اضطراری

دولت برزیل اظهار کرد، این کشور برای دریافت مجوز اعلام وضعیت اضطراری برای مبارزه با کروناویروس اقدام خواهد کرد. در همین حال رییس جمهور این کشور اعلام کرد که دومین آزمایش کووید 19اش هم منفی بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :

دولت برزیل در بیانیه‌ای اعلام کرده که از کنگره این کشور برای انجام تدابیر وضعیت اضطراری تا 31 دسامبر درخواست مجوز خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، برزیل روز سه شنبه نخستین مورد مرگ بر اثر کروناویروس در این کشور را تایید کرد.

بولسونارو برای دومین بار تست کرونا داد/برزیل به دنبال اعلام وضعیت اضطراری

در بیانیه دولت برزیل که از سوی دفتر ریاست جمهوری این کشور منتشر شده، آمده است: به دلیل نظارت دائم بر همه گیری کووید 19، نیاز به افزایش هزینه‌های عمومی برای حفاظت از سلامت و مشاغل مردم برزیل و چشم انداز کاهش درآمدها، دولت فدرال برزیل از کنگره ملی درخواست خواهد کرد تا وضعیت اضطراری را به رسمیت بشناسد.

اعلام وضعیت اضطراری دولت را از رعایت محدودیت‌ها در زمینه هزینه‌ها رها خواهد کرد و به آن اجازه خواهد داد که پول بیشتری را به تدابیر پزشکی اختصاص دهد. دولت برزیل با این حال همچنین گفته، به نظم مالی پایبند می‌ماند.

کمی پس از انتشار این بیانیه، ژایر بولسونارو، رییس جمهور برزیل در توییتر از منفی بودن دومین آزمایش ابتلایش به کووید 19 خبر داد.

او که پس از مثبت اعلام شدن آزمایش وزیر ارتباطتش برای نخستین بار تست داده بود، در توییتر نوشت: اعلام می‌کنم که دومین تستم برای کووید 19 منفی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین