کد خبر: ۶۴۲۲۸۳
تعداد نظرات: ۲۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
رئیس جمهور گفته "روند رشد اقتصادی کشور مثبت بوده است"

روحانی: سال ۹۸ سال افتخار ملت ایران بود/ درخصوص کرونا حتی یک روز تاخیر نکردیم/ به این تبلیغات دروغ توجه نکنید/ در ماجرای هواپیمای اوکراینی هم صادقانه با مردم حرف زده شد

سال 98 سال افتخار ملت بزرگ ایران بود/ دولت همه توان خود را برای کاستن از فشارهای اقتصادی دشمنان بر مردم بکار گرفته است/ سال 98 سال بدون اتکا به نفت بود/همه خانه های سیل زدگان در ابتدای سال 98، احداث و یا مرمت شد/ صنعت هسته ای ما آزاد از هر قید و بندی مشغول فعالیت است/ ترور سردار بزرگمان را بی پاسخ نگذاشته و نخواهیم گذاشت/ قدردانی از همه نیروهای نظامی کشور برای مقاومت قاطعانه در برابر آمریکا/افتتاح طرحهای عظیم در سخت ترین شرایط تحریمی، سیلی محکمی بر ابرقدرت متجاوز بود
آفتاب‌‌نیوز :

رییس جمهوری با بیان اینکه ملت ایران در سال ۹۸ از فاجعه حماسه و از حماسه، پیروزی ساخت، گفت: ملت ایران و دولت ایران در سخت‌ترین شرایط تحریمی بزرگترین طرح‌ها را افتتاح کرد که سیلی‌های محکم به آمریکا است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: سال ۱۳۹۹ را خدمت ملت بزرگ ایران تبریک و تهنیت می‌گویم. برای ما جای بسیار تاسف است که در این نوروز برخی عزیزان ما در میان ما نیستند، یا برابر ترور ناجوانمردانه آمریکا یا حادثه تلخی که برای هواپیمای اوکراینی اتفاق افتاد یا مسایلی که در بدرقه آن سردار بزرگ در کرمان پیش آمد و یا در این بیماری سخت عزیزانی که جان خود را در هفته های پایانی سال از دست دادند به روح بلند همه آنها درود می فرستیم به همه خانواده های آنها تسلیت می‌گوییم. خداوند این عزیزان را با صالحان و نیکان در آن جهان محشور کند.

روحانی: سال ۹۸ سال افتخار ملت ایران بود/ درخصوص کرونا حتی یک روز تاخیر نکردیم/ به این تبلیغات دروغ توجه نکنید/ در ماجرای هواپیمای اوکراینی هم صادقانه با مردم حرف زده شد

رییس‌جمهوری ادامه داد: سال ۹۸ که روزهای پایانی را سپری می‌کنیم سال افتخار ملت بزرگ ایران بود چرا که در همه زمینه هایی که دشمن تصمیم داشت که برای مردم پیچیدگی‌هایی را ایجاد کند و در نهایت آنها را در برابر فشار خم کند درست مردم ما توانستند از فاجعه حماسه و از حماسه پیروزی بیافریند.

سال ۹۸ سال اداره کشور بدون نفت بود

روحانی با تاکید بر این که فشار دشمن بیشتر در بخش اقتصاد در سال ۹۷ و ۹۸ بود، گفت: از اردیبهشت سال ۹۸ بدترین فشار بر مردم، اقتصاد و صنعت نفت وارد شد. این فشارها به‌رغم این که مشکلاتی برای مردم بوجود آورد؛ اما در عین حال موفقیت‌های بزرگی را آفرید. برای اولین بار در تاریخ ایران ما اقتصاد و بودجه بدون نفت را توانستیم پشت سر بگذاریم. سال ۹۸ سال اداره کشور بدون اتکا به نفت مخصوصا در بخش بودجه جاری کشور بود.

رییس جمهوری ادامه داد: در سالی که گذشت به‌رغم همه فشارها، قهرمانان اقتصادی کشور از دولت و ملت و از همه نهادها و آنهایی که در صحنه بودند توانستند اقتصاد ما را در شرایط ثبات و آرامش نسبی قرار دهند. در این سال از تورم نقطه به نقطه ۵۲ درصد به ۲۵ درصد رسیدیم. این یعنی افتخار برای ملت بزرگ ما. در سال ۹۸ آمار۹ ماهه می گوید که روند رشد اقتصادی مثبت بوده است.

وی اضافه کرد: ما در سه ماهه اول و در سه ماهه دوم و به‌ویژه در سه ماهه سوم اقتصاد بدون نفت مثبت و هم اقتصاد با نفت مثبت است. امیدوارم سه ماهه چهارم هم ارقامی شبیه همان را داشته باشیم و این برای تاریخ ما بسیار اهمیت دارد.

روحانی خاطرنشان کرد: ما در این سال حقوق کارمندان و بازنشستگان و مستمری بگیران را نگذاشتیم یک روز تاخیر بیفتد.

پرداخت بسته حمایتی را سال‌ آینده هم ادامه می‌دهیم

رییس دولت دوازدهم با بیان اینکه به خاطر فشاری که مردم با آن مواجه بودند، ۲۰ درصد حقوق کارمندان را افزایش و آن را پرداخت کردیم، اظهار داشت: برای سال آینده افزایش حقوق را برای کارمندان و کارگران پیش‌بینی کردیم و در هر دو عرصه فشار برای مردم کاهش دادیم. بسته حمایتی برای ۶۰ میلیون نفری که در فشار اقتصادی بیشتری بودند را پیش‌بینی کرده و از آبان آن را پرداخت کرده و در سال آینده هم این کار ادامه می‌دهیم.

رییس‌جمهور با اشاره به سیل فروردین ماه تصریح کرد: امسال حوادثی را داشتیم که در تاریخ بی‌نظیر یا کم‌نظیر بوده است. سیل از جمله مسائلی بود که در چند روز مشکلاتی برای مردم ایجاد کرد و ۲۵ استان و ۳۵ هزار میلیارد خسارت ایجاد کرد. البته رحمت هم بود، سفره‌های زیرزمینی تقویت شدند، وضعیت برق بهتر شد، سدها پر شدند و تالاب‌ها و رودخانه‌ها پر شدند.

همه تعهدات دست و پاگیر صنعت هسته ای را کنار گذاشتیم

روحانی افزود: قبل از پایان سال، ۸۰ هزار خانه مرمت شدند. این مربوط به خانه‌هایی است که بخشی از آنها تخریب شده بود. خانه‌هایی هم بودند که به خاطر سیل از بین رفته بودند. حدود ۳۰ هزار خانه ساخته شده و البته مقداری باقی مانده است. مجموعا ۴۶ هزار خانه احداثی داریم.

وی با اشاره به مسائل سیاسی و امنیتی سال ۹۸ خاطرنشان کرد: دولت ما برابر دولت‌هایی که نتوانستند به تعهد خود به خوبی در زمینه هسته‌ای عمل کنند، کاهش تعهدات را شروع کرده و این کار را در پنج مرحله ادامه داد. تقریبا همه تعهدات دست و پاگیر را کنار گذاشته و صنعت هسته‌ای آزاد از هر قید و بندی مشغول فعالیت است. کارهای بزرگی در صنعت هسته‌ای انجام شده که در ۲۰ فروردین آن را توضیح می‌دهیم.

ترور سردار سلیمانی را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت

رییس شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه در دادگاه‌های بین‌المللی از نظر حقوقی در برابر آمریکا پیروز شده و در برابر توطئه‌های دیگر آمریکا قاطعانه ایستادیم، ابراز کرد: آمریکایی‌ها سردار بزرگ ما را ترور کردند و ما این را بی پاسخ نگذاشته و نخواهیم گذشت. نیروهای مسلح با غرش موشک‌ها به این اقدام پاسخ دادند که آمریکایی‌ها هیچ وقت فراموش نمی‌کنند چراکه برای اولین بار در برابر یک کار غلط و وحشیانه پاسخ قاطعانه دریافت کردند.

روحانی در ادامه با بیان این که کار توسعه ای خود را ادامه دادیم، گفت: در طول سال ۹۷ و ۹۸ بزرگترین طرح ها را افتتاح کردیم. در سال ۹۸ که روزهای پایانی آن هستیم در زمینه صنعت آب و برق سدهایی را افتتاح کردیم. مجموعا در ۶ ماه دوم سال ۲۲۷ طرح مهم با ۳۳ هزار میلیاردتومان افتتاح شد که البته تنها در صنعت آب و برق نبود. در زمینه کشاورزی هم کارهای بسیار عظیمی انجام گرفت.

رییس جمهوری افزود: امسال علاوه بر محصول گندم در محصول برنج ما بی‌نظیر بود و تقریبا به خودکفایی رسیدیم و با توجه به شرایط آب هوایی با تلاش کشاورزان شرایط بهتری داشتیم امیدواریم سال آینده طرح های مهمی را در زمینه آب، کانال‌کشی، کشاورزی به خصوص در منطقه غرب کشور افتتاح خواهیم کرد که مردم در تابستان و پاییز شاهد این افتتاح خواهند بود.

روحانی اضافه کرد: برای اولین بار تولید گاز کشور به هزار میلیون مترمکعب در روز رسید این کار عظیم در تاریخ ایران است و اولین بار است و جزو کشورهای پیشرفته در زمینه تولید گاز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه همین امسال ۶ سکو را تا ماه اسفند به پایان بردیم که بی سابقه است، گفت: تقریبا در پارس جنوبی همه طرح‌ها را جز فاز ۱۱ تمام کردیم. یعنی اول دولت یازدهم ۱۰ فاز افتتاح شده بود و ۱۷ هم ما افتتاح کردیم یعنی ۲۷ فاز را تمام کردیم و کار بی نظیری انجام گرفته است.

رییس جمهوری ادامه داد: بزرگترین کشف نفتی تاریخ ایران امسال اتفاق افتاد. ۵۳ میلیارد بشکه نفت درجا را در منطقه جنوب غرب ایران کشف کردیم که البته مقداری اکتشاف سال‌های قبل بود و ۲۲ میلیارد آن مربوط به همین یکی دوسال بود. میدان نفتی نامآوران کار بزرگی بود.

روحانی با بیان این که در همه زمینه ها پیشرفت داشتیم، گفت: در چند ماه اخیر سه طرح در اطراف تهران افتتاح کردیم. جاده مهم شمال آزاد راهی که تهران را به منطقه شمال وصل می کند که ۹۰ کیلومتر تبدیل به ۳۲ کیلومتر شد که یکی از شاهکارهای بزرگ راه سازی از لحاظ پل و تونل است.

در سخت‌ترین شرایط تحریمی بزرگترین طرح‌ها را افتتاح کردیم

وی تاکید کرد: مردم بدانند ما در شرایط تحریم و سختی این پروژه را تمام کردیم. من از رسانه ها می خواهم که با این عبارت این طرح ها را اعلام کنند که ملت و دولت ایران در سخت ترین شرایط تحریمی تاریخش بزرگ‌ترین طرح‌ها را افتتاح کرد.

رییس جمهوری گفت: در طرح آزاد راه شمال تا دولت ما ۱۷ درصد طرح اجرا شده بود که ۸۳ درصد طرح را این دولت با این شرایط سخت تکمیل کرد. علاوه بر این آزاده راهی که همت را به کرج وصل می کند این جاده اول دولت ما ۳ درصد اجرا شده و ۹۷ درصد در دولت ما و در این ۶ سال افتتاح شده است.

روحانی یادآورشد: این کار بزرگ در شرایط تحریم و فشار آمریکا بوده است یعنی سیلی به آمریکا این است. این که ما می گوییم به آمریکا سیلی بزنیم، یکی موشک‌هایی بود که به عین الاسد خورد. این همه سد، سیلی است. این همه کانال، ‌ تصفیه خانه، نفت و گاز و فرآورده سیلی‌های محکم به صورت ابرقدرت متجاوز است که ما این کار را انجام دادیم.

رییس دولت دوازدهم اضافه کرد: راه آهن میانه - بستان آباد در همین ماه‌های اخیر افتتاح کردیم و راه آهن هایی که سال گذشته و امسال افتتاح شد که ۵ استان را به راه آهن سراسری متصل کرد از دیگر کارهای بزرگ ما بود که خود این سیلی است.

روحانی یادآور شد: ما در این شرایط تحریم و فشار بیشترین خدمت را به روستاها انجام دادیم در آب، برق، جاده، فضای مجازی، ارتباطات، مدرسه و بهداشت و درمان کار بسیار عظیم و بزرگی انجام گرفته است. کل گازرسانی در روستاهای ما تا اول دولت یازدهم ۱۴ هزار روستا بوده است و امروز به ۳۰ هزار روستا رسیده است.

وی با بیان این که ما در شرایط سخت نه توسعه، نه روستاها، نه مردم مستضعف و نه مردم گرفتار را رها کردیم، گفت: نمی خواهم بگویم که شرایط مردم عالی و بی مشکل بوده است. مشخص است که این تحریم به زندگی مردم تاثیر می‌گذارد.

رییس جمهوری در ادامه به ورود ویروس کرونا به کشور اشاره کرد و گفت: مردم ما گرفتار ویرویسی شدند که مخصوص کشور ما نیست و نزدیک ۱۷۰ دنیا به این ویروس مبتلا شدند. این دولت در تامین موادی که مورد نیاز مردم به خصوص مواد غذایی و دارویی است تلاش کرده است.

وی افزود: تهران را با لندن، برلین، پاریس مقایسه کنید. آنجا چه خبر است؟ قفسه فروشگاه‌های آنها خالی شد. برای دستمال کاغذی دعوا شد. مردم‌شان برای موادغذایی نگران و ناراحت هستند. بیمارستان‌های آنها اعلام می‌کنند ما جا نداریم اما ما در این شرایط مواد غذایی و کالاهای اساسی را تامین کردیم.

آمار واردات و صادرات در سال ۹۸؛ واردات ۴۳ میلیارد، صادرات ۴۱ میلیارد دلار

روحانی با بیان این که واردات مواد غذایی و کالاهای اساسی ۱۹ درصد بیش از سال گذشته است، گفت: کل واردات کالاهای اساسی تا اسفند ۴۳ میلیارد دلار و حدود ۴۱ میلیارد دلار صادرات داشتیم البته نه اینکه امسال صادرات کمتر بوده بلکه نحوه محاسبه تغییر کرده است یعنی اگر مانند سال گذشته محاسبه شود بازم صادرات بیشتر از واردات است.

وی افزود: بانک مرکزی بیش از ۳۹ میلیارد دلار ارز برای واردات واگذار کرده است. حدود ۱۴.۸ میلیارد دلار برای کالای اساسی تا امروز پول داده شده است. ذخایر کالاهای اساسی ما از همه سال‌ها بهتر است که این یکی از افتخارات ما است.
رییس جمهوری ادامه داد: این کرونا یک آزمایش و امتحان الهی است ضمن این که آرزوی شفا می‌کنیم و همه باید اصول بهداشتی را مراعات کنیم اما یک آزمایش و امتحان است. می‌توانید ایران را با کشورهای دیگر مقایسه کنید.

در اعلام شیوع کرونا صادقانه عمل کردیم

رییس جمهور با تاکید بر این که ما در اعلام ورود ویروس کرونا به کشور با مردم صریح صحبت کردیم، گفت: به فضای مجازی و عده ای که نمی‌دانم دنبال چه چیزی هستند، توجه نکنید.

وی خطاب به مردم افزود: ۳۰ بهمن فهمیدیم که کرونا آمده است. یعنی آزمایش‌هایی که در قم بود در تهران نیز آزمایش شد و آن آزمایش ها به ما نشان داد که مثبت است که شب چهارشنبه بود و صبح چهارشنبه در دولت و بعد به مردم اعلام شد.

روحانی تاکید کرد: ما یک روز تاخیر نکردیم. با این که دوم اسفند انتخابات بود و می توانستیم صبر کنیم سوم اسفند اعلام کنیم ولی این کار را نکردیم. با مردم صادقانه حرف زدیم و در مساله هواپیمای اوکراینی هم نیروهای مسلح با مردم صادقانه حرف زدند.

مقام عالی دولت گفت: این تبلیغات دروغی که الان راجع مسایل مختلف راه انداخته اند از جمله در زمینه کرونا، ما نه تاخیری کردیم و نه برای این که مردم آزمایش بشوند و در بیمارستان بستری شود، چنین چیزی نبود.

رییس جمهور یادآور شد: من با دو استان که یک مقدار مشکل داشتیم تلفنی صحبت کردم. هم با رییس دانشگاه علوم پزشکی قم و هم گیلان صحبت کردم نظر آنها این بود که این دو شهر که سخت‌ترین شهرهای ما بود آنها اعلام کردند که از پیک عبور کردیم و این خیلی مهم است.

روحانی: سال ۹۸ سال افتخار ملت ایران بود/ درخصوص کرونا حتی یک روز تاخیر نکردیم/ به این تبلیغات دروغ توجه نکنید/ در ماجرای هواپیمای اوکراینی هم صادقانه با مردم حرف زده شد

روحانی اضافه کرد: از آنها پرسیدم تخت خالی داریم. گیلان گفت ۲۰ درصد تخت‌های بیمارستانی من خالی است و تبلیغات آنها مبنی بر اینکه تخت‌های بیمارستان پر است، مردم در خیابان هستند و... دروغ است. البته روزهای اول، روزهای سختی بود و پزشکان و پرستاران کار بزرگی انجام دادند.

تاریخ در برابر پزشکان و پرستاران تواضع می‌کند

وی با بیان اینکه تاریخ ایران در برابر این قهرمانان تواضع و افتخار می‌کند، اظهار داشت: نظام سلامت کار بزرگی کرده و می‌کنند. این کار تمام نشده است. باید کار را ادامه می‌دهیم. دولت هر امکانی داشته، پای کار آورده است برای تجهیز بیمارستان و افزایش امکانات درمانی. تولیدات داخلی را افزایش داده و وسایل مورد نیاز را هم وارد کردیم.

رییس‌جمهور با بیان اینکه مردم مطمئن باشند در سراسر ایران هم پزشکی دولتی و خصوصی و هم نیروهای مسلح پای کار هستند، تصریح کرد: بیمارستان‌ها و نقاهت‌گاه‌ها پای کار هستند و اجازه نمی‌دهیم مردم با مشکل جدیدی به نام نبود تخت و امکانات روبه‌رو باشند.

روحانی با بیان اینکه از نظر اقتصادی هر چه در توان داشتیم، انجام دادیم، خاطرنشان کرد: برای کسب و کارهایی که دچار مشکل شدند، تهمیداتی را اندیشیدیم. برخی کارگران که در شب عید دچار مشکل شدند و از همه ضعیف‌تر و جزو اقشار محروم بودند، شناسایی شدند و برای چهار ماه بسته‌ حمایتی دادیم که از دیشب به حساب آنها از ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان واریز شد.

وی از ارائه تسهیلات بانکی به چهار میلیون نفر خبر داد و افزود: تسهیلاتی از نظر مالیات، بیمه، تامین اجتماعی، چک‌ها و مشکلاتی از این دست در نظر گرفته شده است. برخی گفتند به بانک رفته و بانک‌ها گفته‌اند این مسئله هنوز ابلاغ نشده است. این درست است اما این مسئله تصویب شده و من دیروز آن را امضا کردم و دستگاه‌ها این مصوبه را ابلاغ می‌کنند.

مصوبات ستاد کرونا مصوبات شورای عالی امنیت ملی است

رییس‌جمهور با اشاره به مصوبه شورای عالی امنیت ملی درباره ستاد ملی مقابله با کرونا ابراز داشت: شورای عالی امنیت ملی اختیارات زیادی به این ستاد داده و تاکید کرده مصوبات این شورا به منزله تصمیم شورای عالی امنیت ملی است. رهبری آن را تایید کردند و کمک بزرگی در این زمینه به ما کردند. اکنون دست ما برای انجام هر کاری باز است.

روحانی در خصوص میزان مداخله دولت در جامعه برای مقابله با کرونا اظهار داشت: دولت مداخله بزرگی کرده است. یک ماه است مدارس، دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها را تعطیل کرده و ۱۵ روز دیگر هم تعطیل است. ۴۵ روز مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شده که هیچ جای دیگری در دنیا این کار انجام نشده است. هرچند می‌دانستیم کرونا خطر زیادی برای دانش‌آموزان و دانشجویان ندارد ولی برای عدم انتقال این ویروس، این کار کردیم.

وی افزود: تعطیلات در دنیا ۱۵ روزه بوده است ولی در بخش آموزشی حداقل ۴۵ روز را تعطیل کردیم. در زمینه ادارات هم به وزارتخانه‌ها اعلام کردیم هر کس مرخصی نیاز دارد با دست و دلبازی این مرخصی را بدهند.

علما و مراجع تحجر را شکستند

رییس شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه در موضوع اجتماعات، کار بزرگی در کشور انجام شد، یادآور شد: از علما و مراجع تشکر می‌کنیم. اینها تحجر را شکستند. کرونا نشان داد در فقه و حوزه ما تحجر وجود ندارد و علم با دین یکی است. تعطیلی نمازجمعه آسان نیست. اینکه اماکن متبرکه آنهم مانند مشهدالرضا و حرم حضرت معصومه (س) و شاهچراع بسته شوند، کار آسانی نیست ولی به خاطر سلامت مردم و اینکه علم می‌گوید بستن امروز برای سلامتی و صحت مردم ضروری است، انجام شد.

روحانی اضافه کرد: این را ائمه می‌خواهند و می‌گویند زیارت مستحب و سلامت مردم واجب است. اینکه درب مسجد و اماکن متبرکه بسته شود، کار آسانی نیست ولی وظیفه واجب بوده است. همان‌هایی که زیارت را مستحب کردند، بستن را برای مردم واجب کردند. البته دل‌ها باید متصل باشند و همه مردم باید متوجه اماکن متبرکه باشند.

وی با تاکید بر اینکه در مسیر معنویت فاصله معنا ندارد، بیان کرد: ان‌اشالله سال خوبی خواهیم داشت. سال سختی را داشتیم ولی سال پر افتخاری را پشت سر گذاشتیم. به ملت ایران به خاطر قدرت، مقاومت، ایستادگی‌شان، احترام‌شان به سردار بزرگ‌شان، احترام‌شان به عزیزانی که در حادثه هواپیمای و بدرقه آن عزیز از دست رفتند، مردم فداکاری که خود را با جامعه یکی دانسته و در همه جا حضور یافتند.

اولین روز کاری دولت روز شنبه خواهد بود/ مردم سختگیری‌ها را ببخشند

رییس‌جمهور با بیان اینکه ان‌شاالله در سال ۹۹ خداوند برکت، رحمت و شفای خود برای بیماران و همه کسانی که بستری هستند، نازل کرده و کمک کند که از این روزهای سخت عبور کنیم، گفت: از آغاز سال، دولت با همه وجود آماده است. جمعه هم سرکار هستیم اما اولین روز کاری ما شنبه است که ستاد ملی کرونا است. دولت یکشنبه تشکیل جلسه می‌دهد هر چند عید مبعث خواهد بود.

روحانی با بیان اینکه ما سرکار هستیم و عزیزان در خانه باشند، اظهار داشت: اگر جایی سخت‌گیری بر مردم می‌شود، مردم ببخشند. بررسی‌ها در خروجی استان‌ها شروع شده که ضروری است. ممکن است اقدامات دیگری هم انجام دهیم. از محققانی که در این روزها برای داروی جدید تلاش می‌کنند و از شرکت‌های دانش‌بنیان تشکر می‌کنیم. از فعالان فضای مجازی تشکر می‌کنیم.

فضای مجازی فضای اتصال مردم است

وی با بیان اینکه فضای مجازی، فضای اتصال مردم است، تصریح کرد: این روزها موجب دوری از فضای حقیقی و فعالیت در فضای مجازی شده است. رسانه‌ها وظیفه خطیری را بر دوش داشتند. امسال در همه صحنه‌ها فعال بودند. در تشیع سردار فعال بودند و صحنه‌های مهمی را ثبت کردند. رسانه ملی بار مهمی بر دوشش است و در این روزها یک بال برای مبارزه با کرونا خود صداوسیما است.

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: صداوسیما بار مهمی بر دوش دارد و خدمت بزرگی انجام داده است. امیدواریم با برنامه‌های خود مردم را شاد کند. از روزنامه‌ها، رسانه‌ها و فضای مجازی تشکر می‌کنم و برای آنها آرزوی سال خوبی داریم. امیدواریم سال آینده سال میمون و مبارکی برای مردم باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
5
44
من درغگو نیستم...در ضمن تو که از چیزی خبر نداری آقای ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
3
53
...توی چشم مردم نگاه میکنن و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
4
51
افتخار برشما بخاطر این همه بلا که داشتیم و
گذراندیم وهنوز هم داریم (سیل وبنزین وهواپیما وکرونا و۰۰)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
0
26
دررابطه باسال98 خیلی حرف ها هست ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
2
46
سال 98 چه افتخاری برای ایران بودههههههههههها ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
1
23
مخلوطی از همه چی ....
کلید ساز
|
Sweden
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
1
35
ایشان دروغ نمی گویند هم چنان که رسانه ها درددل مردم را گزینشی سانسور نمی کنند!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
1
37
چقدر خوبه که راست بگیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
1
44
افتخار!!! صداقت!!! دقیقا اینا چی هستند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
1
22
نیاز به گفتن نبود چون همه ی مردم به صداقت شما ایمان دارند.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
1
19
خیر هیچکدام از مسولین خبر از دل مردم ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
1
29
رتبه اول افتخار در دنیا رو داریم. مردیم از افتخار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
1
26
افتخارش کجا بود سال ۹۸؟؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
1
16
حرف مسوولین در همه سال ها همیشه ثابت بوده و هست فرقی نداره در آن سال ها چه اتفاقاتی افتاده باشه. چون هدف وسیله را توجیه میکند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
1
27
پس كساني كه در حوادث آبان جان خود را از دست دادند چي رييس جمهور!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
1
19
حالا كه همه قيد و بند ها در زمينه اتمي را برداشتيد چه فرقي براي ملت ايران دارد
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
1
28
...میشه لطفا بگید کدوم افتخار؟؟؟؟؟؟؟ ما که .. چیزی ندیدیم.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
1
12
برای مردم نه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
1
20
افتخار بود واقعا
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
1
22
زلزله زدگان سرپل ذهاب وقصرشیرین همه رفتن توخونه هاشون؟
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
1
24
از فاجعه حماسه و از حماسه، پیروزی ساخت!!!!!!!
عجب..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
1
24
قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
1
13
زمان همه چیر ثابت میکند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین