کد خبر: ۶۴۲۵۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰

گرمترین شهر کشور کجاست؟

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه روز گذشته قصرقند با دمای 33.5 درجه سلسیوس برای سومین روز متوالی گرمترین شهر کشور شد.
گرمترین شهر کشور کجاست؟
آفتاب‌‌نیوز :

محمود دیانتی  اظهار داشت: به طور کلی این روزها اکثر شهرهای استان جزو گرمترین شهرهای کشور هستند برای نمونه در 24 ساعت گذشته علاوه بر قصرقند، شهرهای راسک و دلگان با دمای 33 درجه سلسیوس دومین شهرهای گرم کشور بودند.

وی ادامه داد: همچنین شهرهای ایرانشهر، هیرمند، زابل، هامون و نیکشهر با دمای بیشتر از 31 درجه سلسیوس جزو گرمترین شهرهای کشور بودند.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی سیستان وبلوچستان افزود: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی گرمای هوا همچنان تا دو روز آینده در سطح استان ادامه دارد اما از روز یک شنبه روند کاهش دما در سطح استان حاکم می شود.

دیانتی ادامه داد: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی از اواخر وقت روز شنبه پیش رو یک سامانه بارشی به نسبت قوی استان را فرا خواهد گرفت که تمرکز بارش ها در نواحی مرکزی، جنوبی و سواحل استان خواهد بود.

وی اضافه کرد: با توجه به حجم بارش ها، مسیل ها و رودخانه های محلی سیلابی می شود که توصیه می شود از تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها خودداری و در ترددهای جاده ای و دریایی نیز احتیاط شود.‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
0
0
باران رحمت الهی است و هر قطره ان لطف الهی بر ایران اسن و خداوندما را مورد لطف قرار داده تا کشاورزی و صنعت ما رشد کند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین