کد خبر: ۶۴۲۸۳۴
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳

تمام ورودی‌های شهر یزد مسدود شد

شهردار یزد با بیان این که برطبق مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، تمام ورودی‌های شهر یزد از امروز یکشنبه مسدود است، تصریح کرد: تنها ورودی شهر یزد بلوار آیت الله مدرسی از سوی تفت است که به ایستگاه قرنطینه و تب سنجی تجهیز شده است.
تمام ورودی‌های شهر یزد مسدود شد
آفتاب‌‌نیوز :

«جمال الدین عزیزی» لحظاتی پیش در جمع خبرنگاران، با اشاره به ضرورت اعمال محدودیت های ورود به شهر یزد برای مقابله با شیوع کرونا، اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و همچنین تاکید استاندار و نشست صبح امروز یکشنبه ستاد عملیاتی کرونا با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان، ساعاتی قبل اعلام کرد، از امروز یکشنبه سوم فرودین ماه ۹۹ تا اطلاع ثانوی، کلیه ورودی‌های شهر یزد مسدود شد و هیچ‌گونه عبور و مروری میسر نخواهد بود.

وی افزود: شهروندان و افرادی‌ که کار ضروری دارند فقط می‌توانند از مسیر میدان مدرسی(جاده تفت به یزد) روبروی سپاه الغدیر عبور و مرور نمایند و در این محل نیز ایستگاه قرنطینه و تب سنجی ایجاد شده و بصورت شبانه روزی از همه افراد تست گرفته می‌شود.

شهردار یزد گفت: همه راه‌های فرعی از طرف شاهدیه، حمیدیا و دیگر مناطق به طرف شهر یزد از مسیر خط کنار گذر سنتو نیز، مقرر شده با ایجاد راه بندهای ترافیکی و خاکریزی مسدود شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین