کد خبر: ۶۴۳۰۳۷
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

راه‌اندازی ٢ واحد جدید تولید ماسک بهداشتی در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: در حال حاضر ١٠ واحد صنعتی استان با عزم و همت جهادی با تغییر خط تولید ماسک بهداشتی و مواد ضدعفونی تولید می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

هوشنگ بازوند در نشست ستاد مدیریت و مقابله با کرونا راه‌اندازی ٢ واحد تولیدی ماسک بهداشتی را اقدام بسیار مطلوبی ارزیابی کرد و اظهار داشت: در حال حاضر با فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان، همت و تلاش متخصصین تمام نیازهای مردم در تولید مواد ضدعفونی‌کننده دست و سطوح نیز پوشش داده شده است.

وی افزود: در تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی به خودکفایی رسیده‌ایم و از تمامی ظرفیت‌های موجود برای تأمین و توزیع بیشتر ماسک نیز استفاده خواهیم کرد.

راه‌اندازی ٢ واحد جدید تولید ماسک بهداشتی در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه ضمن تشکر از نیروهای نظامی و انتظامی استان و همراهی دلسوزانه در ارائه خدمات به مردم گفت: کنترل جدی و دقیق ارتش و هلال احمر در مبادی ورودی به صورت مستمر انجام می‌شود و رزمایش سپاه نیز برای ضدعفونی گسترده اماکن عمومی در سطح سه شهرستان و روستاهای تحت پوشش آغاز شده است.

بازوند احداث نقاهتگاه توسط ارتش و سپاه را اقدامی پیشگیرانه برای مدیریت بیماری ذکر کرد و خاطرنشان کرد: این اماکن برای ارائه خدمات به بیماران و مدیریت فرآیند درمان در اختیار دانشگاه قرار می‌گیرد.

وی در خصوص تعطیلی مراکز خرید و بازارها نیز بیان داشت: دستور تعطیلی اماکن عرضه‌کننده کالاهای غیرضروری مصوبه ستاد ملی است و به منظور ساماندهی موضوع کمیته‌ای تخصصی با حضور معاون اقتصادی استانداری، مدیرکل صمت و اتاق اصناف تشکیل و بازارها و کسب و کارهایی که باید تعطیل شوند، مشخص و با همکاری دادستانی اقدام لازم را برای حفظ سلامت عمومی مردم انجام خواهند داد.

در این نشست گزارش وضعیت تردد مسافران، کاهش نسبت به سال گذشته، آمار مبتلایان و اقدامات انجام گرفته برای کنترل و مدیریت بیماری کرونا توسط اعضا ارائه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین