کد خبر: ۶۴۳۱۸۳
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۶

نامه رسمی IOC به کشورها در مورد تعویق المپیک

کمیته بین المللی المپیک با ارسال نامه به کمیته ملی المپیک کشورها تعویق بازی ها و دلیل آن را اطلاع داد.
آفتاب‌‌نیوز :

کمیته بین المللی المپیک(IOC) پس از اینکه اعلام کرد بازی های المپیک توکیو یک سال به تعویق افتاده است، نامه ای به کمیته ملی المپیک کشورها هم ارسال کردو این تعویق یک ساله و دلیل آن را اطلاع داد.

در نامه کمیته بین المللی المپیک به ایران آمده است: از زمان آخرین ارتباط ما با شما، متاسقانه انتشار ویروس کرونا سرعت بیشتری درسراسر جهان گرفته است و به تبع آن کشورها و ورزشکاران بیشتری تحت قشارقرار گرفته اند.

نامه رسمی IOC به کشورها در مورد تعویق المپیک

این موضوع امروزبعدازظهر بین رییس کمیته بین المللی المپیک و نخست وزیرژاپن، آقای شینروآبه مورد بحث قرار گرفت و نتیجه این گفتگو به تعویق انداختن بازیهای المپیک به سال آینده، البته با شرط برگزاری تا تابستان 2021 گردید و این موضوع بلاقاصله توسط هییت اجرایی نیز به تصویب رسید.

اگرچه این تصمیم امری مسلم و اجتناب ناپذیر درشرایط حاد و فوق العاده کنونی بوده است ولی ما همچنان با همبستگی و تلاش برای دستیابی به هدف خود درخصوص این جابجایی ادامه خواهیم داد و سازگاری لازم درجهت اهداف و برنامه های بازیهای المپبک و همچنین مسابقات انتخابی را خواهیم داشت.

ما دراسرع وقت با تمامی ذینفعان تماس خواهیم داشت تا از پیشرفت و توسعه برنامه های لازم برای این تغییر اطمینان حاصل نماییم.

مجددا از همکاری و حمایت شما دراین مقطع زمانی حساس تشکر میکنم و امیدوارم با همراهی شما برنامه جدید بازیها را به پیش برانیم.

جان مکلود

نامه رسمی IOC به کشورها در مورد تعویق المپیک

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین