کد خبر: ۶۴۳۳۸۴
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۲

‌ ضرب الاجل استاندار لرستان به مهمانان نوروزی

 استاندار لرستان از توقیف و جریمه خودروهای پلاک غیربومی در استان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سید موسی خادمی اظهار کرد: همچنان تاکید می‌شود در این روزها هموطنان از هیچ جای ایران اسلامی مقصد لرستان را برای خود انتخاب نکنند، چراکه هیچ تسهیلاتی در استانبرای پذیرایی و اقامت مسافران وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ورودی‌های استان کنترل و مسافران برگردانده می‌شوند، افزود: امیدوارم هیچ هموطنی با اجرای این طرح اذیت نشود چرا که اجازه ورود به استان داده نخواهد شد.

‌ ضرب الاجل استاندار لرستان به مهمانان نوروزی

استاندار لرستان با اشاره به مسافران و احیانا کسانی که به عنوان مهمان وارد استان شده‌اند، گفت: توصیه می‌شود هر چه سریع‌تراستان را ترک کنند چراکه امکان دارد خودروی آنان توقیف و یا جرائمی برای آنان درنظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: اصل موضوع مردم هستند که باید از بیرون آمدن و رفتن به بازارها خودداری کنند.

خادمی به رعایت مسائل و هشدارهای بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و با بیان اینکه رفتن مردم به طبیعت، رعایت نکردنفاصله و ایجاد تجمع بسیار خطرناک است، خاطرنشان کرد: تمهیداتی درنظر گرفته و مراکز طبیعی و تفرجگاه‌هایی که محل تجمع بوده تعطیل می‌شود؛ همچنین مسیرهای ورودی بسته خواهد شد.

وی افزود: مردم لرستان همچنان که تاکنون در بحث مقابله با کرونا از حضور در مراسم‌ها و آیین‌های مهم مانند پنجشنبه آخر سال همکاری لازم را داشته‌اند در بحث سیزده بدر نیز همکاری کنند.

نماینده عالی دولت در لرستان تصریح کرد: امیدوارم مردم برای آیین سیزده بدر و این چند روز تعطیلی برنامه‌ای برای اقامت درتفرجگاه‌ها و حضور در طبیعت برای خود تنظیم نکنند، چراکه این مراکز کنترل و مسدود خواهد شد.

خادمی در پایان با ابراز امیدواری از همکاری خوب مردم استان گفت: با رعایت و توجه مردم به توصیه‌ها در این دو هفته همه چیز به حالت عادی بر خواهد گشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین