کد خبر: ۶۴۳۴۹۶
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
فرمانده گروه پدافند هوایی کنارک:

کنارک و چابهار در چندین مرحله ضدعفونی شده‌اند

گروه پدافند کنارک با همکاری نیروهای مسلح منطقه در چندین مرحله اقدام به ضد عفونی مراکز درمانی، معابر و اماکن عمومی شهرستان کنارک و چابهار نموده است.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سعید غفوریان فرمانده گروه پدافند هوایی کنارک ضمن تشریح فعالیت های گروه پدافند هوایی کنارک در رابطه با پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: با توجه به تشکیل قرارگاه بهداشتی امام رضا (ع) در سطح نیروهای مسلح، گروه پدافند کنارک با همکاری نیروهای مسلح منطقه در چندین مرحله اقدام به ضد عفونی مراکز درمانی، معابر و اماکن عمومی شهرستان کنارک و چابهار کرد.

 

وی افزود: گروه پدافند هوایی کنارک در راستای پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا اقدامات گسترده ای انجام داده تا از ابتلا شدن همکاران در یگان و مردم عزیز در شهرستان کنارک و چابهار جلوگیری به عمل آید. ضد عفونی مستمر اماکن یگان، سایت های راداری - موشکی و پاسدار خانه ها و راه اندازی نقاهتگاه در سطح یگان از جمله این اقدامات است.

کنارک و چابهار در چندین مرحله ضدعفونی شده‌اند

فرماندهی گروه پدافند هوایی کنارک توضیح داد: با حضور پرسنل بهداری در سطح یگان به خصوص قرارگاه سربازی و ضمن اندازه‌گیری تب افراد با دستگاه تب سنج کلیه پرسنل ویزیت شده و در صورت وجود مورد خاص یا مشکوک با تشخیص پزشک به مراکز درمانی شهرستان اعزام می شوند.

وی افزود: پرسنل وظیفه نیز که از مرخصی مراجعت نموده ابتدا توسط پزشک ویزیت شده و اگر علامت خاص داشته باشد به مراکز درمانی اعزام می شوند و اگر علامت خاص نداشته باشد به مدت ۱۴ روز در نقاهتگاه به سر می برند.

سرهنگ غفوریان ابراز امیدواری کرد که با رعایت بهداشت و توصیه‌های ستاد مبارزه با کرونا و همچنین توسل به اهل بیت(ع) ان شاء الله هرچه زودتر ویروس کرونا را شکست خواهیم داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین