کد خبر: ۶۴۳۹۹۷
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰

۷۳۰ افسر پلیس نیویورک به کرونا مبتلا شدند

یک مقام اداره پلیس نیویورک گفت که تاکنون ۷۳۰ افسر و ۹۶ کارمند این اداره به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :

شبکه خبری سی‌ان‌ان به نقل از یک مقام اداره پلیس نیویورک گزارش داد که تاکنون ۷۳۰ افسر و ۹۶ کارمند این اداره به کرونا مبتلا شده‌اند و مجموع مبتلایان در اداره پلیس این شهر ۸۲۶ نفر شده است.

این مقام پلیس نیویورک گفت که ۲۹ نفر از این افراد بستری شده‌اند و حال یکی از آن‌ها وخیم است.

۷۳۰ افسر پلیس نیویورک به کرونا مبتلا شدند

به گفته سی‌ان‌ان، اداره پلیس نیویورک با ۳۶ هزار نیرو، افزون بر مشکلاتی که با کرونا دارد، ۴ هزار و ۶۶۲ نیروی دیگر آن نیز دچار بیماری‌های دیگر هستند که در مجموع ۱۲ درصد کل نیروهای آن می‌شود.

اداره پلیس نیویورک در اقدامی نادر به افسران و کارمندان خود توصیه کرده اگربیماری‌های زمینه‌ای دارند که در صورت ابتلا به کرونا آسیب‌پذیری بیشتری دارد، اجازه کار از خانه را بگیرند.

این گزارش در حالی است که «بیل دی بلاسیو» شهردار نیویورک با وخیم خواندن شیوع ویروس کرونا در این مرکز تجاری جهان هشدار داده که این تازه شروع بحران است و شرایط وخیم‌تر خواهد شد.

دی بلاسیو هفته گذشته در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفت: هم اکنون شهر نیویورک به کانون شیوع ویروس کرونا در آمریکا بدل گشته و تا این لحظه حدود پنج درصد از مبتلایان به این ویروس در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است.

شهردار نیویورک افزود: وضعیت دراین هفته «بد» و در روزها و هفته‌های بعد وخیم‌تر خواهد شد.

وی ادامه داد: بگذارید صادقانه این را به شهروندان نیویورکی و آمریکایی بگویم که این تازه آغاز (بحران) است و انتظار نمی‌رود این اپیدمی تا ماه آوریل و حتی ماه مه از میان برود.

ایالت نیویورک با بیش از ۵۹ هزار نفر مبتلا به کرونا، بیشترین آمار مبتلایان در آمریکا را به خود اختصاص داده است؛ تاکنون ۹۶۵ نفر در این ایالت جان خود را در اثر ابتلا به کووید۱۹ از دست داده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین