کد خبر: ۶۴۴۳۳
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۸۶ - ۱۶:۵۱
احمد مسجدجامعی تاکید کرد:

لزوم تشکیل فراکسیون دانشجویی مجلس هشتم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «احمد مسجدجامعی» عضو اصلاح‌طلب شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نقش موثر دانشجویان در رشد و توسعه کشور گفت: تشکیل فراکسیون دانشجویان در مجلس هشتم با هدف پیگیری مطالبات آن‌ها ضرورت دارد. 

به گزارش آفتاب، مسجد جامعی در دیدار دبیرکل مجمع اعتدالگرایان شمال افزود: جنبش دانشجویی دارای ظرفیت‌های زیادی است و زمینه برای فعالیت این جنبش فراوان است. 

وی یکی از آفت‌های جنبش دانشجویی را اقدامات نمایشی عنوان و خاطرنشان کرد: جنبش دانشجویی باید بنای کار خود را بر تعامل با دیگر گروه‌های دانشجویی بگذارد و در ارتباط تنگاتنگ و دوستانه در خصوص مشکلات این جنبش گفت‌وگو کنند در سایه گفت‌وگو مشکلات راحت‌تر شناسایی شده و می‌توانند نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنند. 

در ابتدای این دیدار دبیرکل مجمع اعتدال گرایان شمال (دانشجویان و فارغ التحصیلان گلستان مازندران و گیلان) ضمن معرفی این تشکل گفت: یکی از برنامه‌های این مجمع در دوره مجلس هشتم پیگیری راه‌اندازی فراکسیون دانشجویان و فارغ التحصیلان است. 

«ابوذر پورادیب» افزود: دانشجویان و فارغ التحصیلان به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار جامعه مطالباتی دارند که متاسفانه در جریان بازی‌های سیاسی مورد بی مهری قرار گرفته‌اند. 

وی خاطرنشان کرد: اهداف مجمع اعتدالگرایان شمال از پیگیری راه‌اندازی این فراکسیون تحقق مطالبات قانونی دانشجویان وفارغ التحصیلان و اتخاذ رویکرد علمی در تصویب قوانین است. 

این فعال دانشجویی شمال کشور یادآور شد: نمایندگان مجلس و مسوولان کشور نسبت به مشکلات دانشجویان و فارغ التحصیلان بیگانه نیستند اما تاکنون توجه شایسته‌ای به آن‌ها نکرده اند. هم‌چنین مطالبات قانونی دانشجویان و فارغ التحصیلان در 36 بند در شورای مرکزی مجمع به تصویب رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین