کد خبر: ۶۴۴۴۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴

اپلیکیشن شناسایی مبتلایان به کرونا با بررسی صدا

یک شرکت تجاری در حال طراحی برنامه ای است که با بررسی صدای افراد مشخص می کند آیا آنها به کرونا مبتلا شده اند یا خیر.
آفتاب‌‌نیوز :

یک برنامه پیشرفته دارای هوش مصنوعی بالا با بررسی صدای افراد مبتلا شده به کرونا و افزایش درک و آگاهی خود از تغییراتی که این بیماری بر روی صدای افراد ایجاد می کند، می تواند با گوش کردن به اصوات افراد دیگر مشخص کند آیا آنها به کرونا مبتلا شده اند یا خیر.

شرکت یادشده که Vocalis Health نام دارد، مورد حمایت وزارت دفاع رژیم صهیونیستی قرار گرفته و اپلیکیشن در حال طراحی توسط آن با گوش کردن به صدای افراد مختلف ابتلای آنها به کرونا را با دقت بالایی مشخص می کند.

اپلیکیشن شناسایی مبتلایان به کرونا با بررسی صدا

در حال حاضر برای افزایش دقت این برنامه صدای افراد مبتلا به کرونا در مراحل مختلف این بیماری و همین طور صدای افراد سالم در حال جمع آوری است و هدف نهایی از این کار دستیابی به یک الگوریتم پیشرفته هوش مصنوعی برای تشخیص قطعی و شناسایی افراد مبتلا به کرونا است.

اپلیکیشن یادشده با شناسایی سریع افرادی که در مراحل اولیه ابتلا به کرونا هستند، می تواند از گسترش بیشتر این بیماری جلوگیری کند و نظارت پزشکی بر وضعیت این افراد را تسهیل کند. مزیت دیگر استفاده از چنین برنامه ای کمک به کنترل افراد مبتلا به کرونا در منزل است.

رژیم صهونیستی در حال حاضر تمامی داده های مربوط به مبتلایان به کرونا را به صورت دیجیتالی جمع آوری می کند تا از این طریق یک پایگاه داده بزرگ طراحی کرده و بتواند وضعیت افراد را در مراحل مختلف ابتلا به این بیماری به طور دقیق تشخیص دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین