کد خبر: ۶۴۴۶۹۳
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱

تداوم ابتلای نخست وزیر انگلیس به کرونا و خانه نشینی وی

به رغم گذشت یک هفته از مثبت شدن نتیجه آزمایش ابتلای بوریس جانسون به ویروس کرونا، دفتر او روز پنجشنبه از تداوم ابتلا و قرنطینه‌ی نخست وزیر خبر داده است.
آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی دفتر نخست وزیری بدون ارائه پاسخ روشنی درباره زمان خروج جانسون از قرنطینه یادآور شد افرادی که از تب بالا برخوردار هستند باید طبق توصیه‌های بهداشتی خود را قرنطینه کنند.

به این ترتیب می‌توان نتیجه گیری کرد که بوریس جانسون همچنان از تب بالا برخوردار است و به رغم گذشت یک هفته دوره قرنطینه را ادامه خواهد داد.

تداوم ابتلای نخست وزیر انگلیس به کرونا و خانه نشینی وی

نخست وزیر انگلیس جمعه هفته گذشته با انتشار فیلمی در توئیتر اعلام کرد: علائم خفیفی از کرونا دارم. تب دارم و مدام سرفه می کنم. بنا به توصیه کارشناس پزشکی، آزمایش کرونا دادم و نتیجه اش مثبت شد.

وی افزود: خود را در خانه قرنطینه کرده ام و از خانه کار می کنم. درست ترین کار همین است. اما از طریق ویدئو کنفرانس کار هدایت دولت را ادامه می دهم.

جانسون حدود یک ماه پیش در یکی از بیمارستان هایی که تعداد از بیماران کرونایی در آن بستری بودند حضور یافت و طبق اذعان خودش، با تمام افراد در آنجا دست داده بود.

علاوه بر جانسون، دستیار ارشد او، وزرای بهداشت و اسکاتلند، و همچنین عالی‌ترین مقام پزشکی انگلیس به دلیل کرونا خود را قرنطینه کرده‌اند.

در این میان ولیعهد انگلیس دوشنبه گذشته (۱۱ فروردین) پس از یک هفته ابتلا به بیماری کوید-۱۹ از قرنطینه خارج شد. با این حال مادر او، الیزابت ۹۳ ساله از بیم ابتلا به کرونا به اقامتگاه شهرستانی خود پناه برده است. پیشتر گزارش شده بود که یکی از خدمتکاران کاخ سلطنتی به کرونا مبتلا شده است.

آمار ابتلا به کرونا در انگلیس به سرعت در حال افزایش است. این ویروس در ۲۴ ساعت گذشته جان ۵۶۹ بیمار در این کشور را گرفت و روز سیاه دیگری را برای کادر درمانی رقم زد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین