کد خبر: ۶۴۵۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۸۶ - ۱۶:۴۳

شاگرد مصباح: انتخاب هاشمی انتخاب «اصلح» بود

آفتاب‌‌نیوز : ‌ آفتاب: «محسن غرویان» از شاگردان نزدیک آیت‌الله «مصباح یزدی»، انتخاب آیت‌الله «هاشمی رفسنجانی» به سمت ریاست مجلس خبرگان رهبری را «انتخاب اصلح»‌ بیان و خطاب به کسانی که در سال‌های اخیر خط تخریب او را پی گرفته بودند، اظهار داشت: «این جماعت باید به خود بیایند و از انتخاب شایسته نخبگان و خبرگان ملت که در مجلس خبرگان رهبری اجتماع کرده‌اند، ‌پند بگیرند».

وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، افزود: بنده انتخاب آیت‌الله هاشمی به این سمت را پیش‌بینی کرده بودم و مجددا تأکید می‌کنم که با توجه به ویژگی‌های ایشان، این انتخاب، انتخاب اصلح، طبیعی و علی‌القاعده خبرگان رهبری بود.

غرویان ادامه داد: شخصیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، شخصیت بزرگ و پرتحرکی است که این مسأله می‌تواند روحی تازه در کالبد مجلس خبرگان رهبری بدمد.

این شاگرد مصباح یزدی با بیان اینکه «رأی خبرگان رهبری به هاشمی نشاندهنده خواست و مطالبه عمومی برای میانه‌روی و اعتدال است»، تأکید کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی فردی زجر کشیده در راه انقلاب، سرباز امام و یاور رهبری بوده‌اند که در همه حال وظیفه سربازی خود را به نحو احسن انجام داده‌اند.

وی همچنین در خصوص کاندیدا نشدن مصباح‌یزدی برای ریاست مجلس خبرگان گفت: من دلیل اصلی کاندیدا نشدن آیت‌الله مصباح را نمی‌دانم اما به احتمال قوی،ایشان نیز به خوبی می‌دانستند که آقای هاشمی با توجه به موقعیتی که دارند، شایسته‌ترین فرد برای ریاست مجلس خبرگان رهبری است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین