کد خبر: ۶۴۵۲۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸

دلار چقدر قیمت خورد؟

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز در حالی ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شد که بررسی ها نشان می دهد قیمت ها در بازار آزاد همچنان در کانال ۱۶ هزار تومان قرار دارد.
دلار چقدر قیمت خورد؟
آفتاب‌‌نیوز :

امروز هر دلار در صرافی های بانکی برابر با ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است. نرخ خرید دلار از مشتری نیز برابر با ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان گزارش شد که تغییری را نسبت به روز گذشته نشان نمی دهد. با این حال بازی دلار در سقف کانال ۱۵ هزار تومان و قرار داشتن قیمت دلار در بازار آزاد در کانال بالاتر حکایت از آن دارد که تلاش سنگینی برای عدم افزایش نرخ‌ها در صرافی های بانکی در جریان است.

بر اساس این گزارش نرخ یورو نیز امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته گزارش شد. هر یورو در صرافی های بانکی به قیمت ۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان فروخته می شود. نرخ خرید یورو نیز برابر با ۱۷هزار و ۱۰۰ تومان است.

بازار ارز ایران به دلیل تعطیلی مسافرت ها با کاهش شدید تقاضا برای اسکناس روبروست و بخش مهمی از خرید و فروشها حواله ای صورت می گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
0
0
خدا دست کسی رابشکند باز هم مثل سال قبل قیمت را دستوری کم وزیاد کردند تا اینکه برای ۲ ریال بالا وپایین نشان دادن قیمت ارز وسکه وطلا همه بالا رفتن قیمت ها به سمت مسکن رفت و کاری کردند که تاابد یک جوان نتواند خانه دارشود به صطلاح آمدن ابروش دردرست کنند زدن چشمش هم کور کردند مگر می شود با زور سر نیزه ودستور برای ارز وطلا که مربوط به خزانه مملکت هست قیمت تعیین کرد دید که جواب نداد دست بردارید دستور بی دستور لطفا سال ۹۹ هم بل دستورتان مثل ۹۸ به گند نکشید ودست دستور دهنده ها هر کس هست قطع کنید چون وصل به دلال ها هستند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین