کد خبر: ۶۴۵۸۷۳
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۵

واکنش قطر به ادعای خطر شدید کرونا برای کارگران جام جهانی ۲۰۲۲

قطر که آماده میزبانی جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۲۲ می شود، ادعای مربوط به اینکه کارگران مقیم این کشور که مشغول آماده سازی ورزشگاهها هستند، در معرض خطر شدید کرونا قرار دارند، را رد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

قطر که آماده میزبانی جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۲۲ می شود، ادعاهای مربوط به اینکه کارگران مقیم این کشور که- مشغول آماده سازی ورزشگاههای جام جهانی هستند- در معرض خطر شدید با توجه به شیوع کرونا قرار دارند را رد کرد.

به گزارش رای الیوم، دولت قطر اعلام کرد که به شکل قوی با سازمان بهداشت جهانی و سازمان بین المللی کار وابسته به سازمان ملل و نیز سفارتخانه های خارجی برای حمایت از سلامت کارگران خارجی در حال تعامل است.

واکنش قطر به ادعای خطر شدید کرونا برای کارگران جام جهانی ۲۰۲۲

مقامات دوحه تاکید کردند که مواد غذایی و آب و تجهیزات حمایتی در اختیار کارگران قرار داده اند و بدون هزینه بیماران را مداوا می کنند و اینکه کارگرانی که در قرنطینه به سر می برند و نیز مبتلایان به کرونا حقوق خود را همچنان دریافت می کنند.

ان درحالی است که عفو بین الملل، درباره مکان هایی که کارگران خارجی در آن قرار دارند با توجه به کرونا هشدار داده و اعلام کرده بود که این اماکن بسیار شلوغ و فاقد آب است و کارگران امکان حمایت از خود در برابر کرونا را ندارند و فاصله گذاری اجتماعی در این شرایط محال است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین