کد خبر: ۶۴۵۸۷۸
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱

تعداد کشته شدگان حوادث جوی به ۲۵ نفر رسید

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از فوت 25 نفر بر اثر حوادث جوی اخیر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: براساس حوادث جوی هفده روز گذشته که در ۱۵ استان رخ داد، ۱۰ استان نیاز به خدمات پیش بیمارستانی و امدادرسانی سلامت داشتند که در مجموع تعداد کشته شدگان و مصدومین در این استان ها به ۶۳ نفر رسید.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: از مجموع ۶۳ نفر حادثه دیده در هفده روز گذشته، ۳۸ مصدوم مربوط به استانهای بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، خراسان جنوبی، همدان، قم، خراسان رضوی و خوزستان بوده است که هرمزگان بیشترین آمار مصدومین را داشته است، همچنین ۲۵ نفر فوتی مربوط به استان های بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، خراسان رضوی و خوزستان بوده است که فارس با ۱۱ فوتی بیشترین آمار را داشته است.

تعداد کشته شدگان حوادث جوی به ۲۵ نفر رسید

خالدی در پایان در خصوص شرایط جوی در مناطق یک و دو شهر تهران افزود: با توجه به بارش باران و هوای مه آلود در مناطق شمالی شهر تهران، نیاز است تا شهروندان با رعایت احتیاط کامل علی الخصوص در تقاطع ها رانندگی کنند. در این روزها که مراکز درمانی در حال خدمت رسانی به مبتلایان به کرونا ویروس است، حفظ سلامت و رعایت نکات بهداشتی برای کاهش مراجعات به بیمارستان ها ضروری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین