کد خبر: ۶۴۶۳۰۱
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸

وزیر بهداشت آمریکا حق ندارد با سی ان ان و موسسه بیماری های عفونی پاسخ دهد!

مایک پنس معاون اول ترامپ در اقدامی عجیب مانع حضور و مصاحبه خبرنگاران شبکه تلویزیونی و خبری سی ان ان با مقامات بهداشتی و مدیران موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی شد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش شبکه سی ان ان، دفتر مایک پنس مانع حضور مقامات بهداشتی آمریکا بویژه دکتر دکتر آنتونی فائوچی مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی وعضو ارشد کمیته ترامپ برای مبارزه با کرونا و دکتر رابرت ردفیلد رییس مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در شبکه سی ان ان شد.

سخنگوی دفتر معاون اول رییس جمهوری آمریکا در پاسخ به شبکه سی ان ان در مورد علت امتناع از حضور مقامات بهداشتی آمریکا در این شبکه گفت: هر زمان که دوستان شما در شبکه سی ان ان گزارش مطبوعاتی کاخ سفید در مورد آخرین تحولات ویروس کرونا در آمریکا را کامل پوشش خبری دادید، انتظار حضور مقامات بهداشتی را در شبکه داشته باشید.

وزیر بهداشت آمریکا حق ندارد با سی ان ان و موسسه بیماری های عفونی پاسخ دهد!

معمولا به طور روزانه مایک پنس و دیگر اعضای گروه کرونا دولت ترامپ با حضور در نشست مطبوعاتی کاخ سفید آخرین اخبار شیوع ویروس کرونا در آمریکا را اطلاع رسانی می‌کنند.

شبکه سی ان ان غالبا تنها جلسه پرسش و پاسخ ترامپ و برخی اوقات مقامات بهداشتی آمریکا در مورد گزارش کرونا را به صورت زنده پوشش خبری می‌دهد.

به دنبال شیوع ویروس کرونا آمریکا بامداد شنبه عبور شمار مبتلایان از نیم میلیون نفر را تجربه کرد که بالاترین آمار ابتلا در میان کشورهای جهان به حساب می‌آید.

براین اساس، تاکنون ۵۰۱ هزار و ۲۷۳ نفر در ایالات متحده آمریکا به کرونا مبتلا شده‌اند که از میان آنان ۱۸ هزار و ۷۴۷ نفر جان خود را از دست داده و تنها ۲۷ هزار و ۳۱۴ نفر بهبود یافته‌اند.

این آمار در حالی است که مقام‌های بهداشتی آمریکا و همچنین دونالد ترامپ رییس جمهوری این کشور گفته‌اند که هفته پیش رو یکی از سخت‌ترین زمان شیوع کرونا در این کشور است و آمار جانباختگان ممکن است به ده‌ها هزار نفر برسد.

ترامپ هفته گذشته و آینده را دو هفته‌ای خوانده است که در اثر کووید-۱۹ مرگبار خواهد بود. او یکشنبه گذشته گفته که پیش بینی می‌شود در این دو هفته مرگ‌ومیر زیاد باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین