کد خبر: ۶۴۶۳۷۹
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

۱۳ راننده تاکسی در تهران بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند/ ۳۰۲ راننده مبتلا شدند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در صفحه توئیتر خود نوشت: ۳۰۲ راننده به کرونا مبتلا شدند که از این تعداد ۱۳ راننده جان باختند.
۱۳ راننده تاکسی در تهران بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند/ ۳۰۲ راننده مبتلا شدند
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، علیرضا قنادان توئیت کرد: ۸۰ درصد ابتلا در اسفندماه ۱۳۹۸ بوده و با کاهش تردد در شهر نرخ بیماری به شدت کاهش یافته است.

وی، تعداد کل مبتلایان را ۳۰۲ نفر، بهبود یافتگان ۵۳ نفر، در حال بهبودی و قرنطینه خانگی ۱۹۸ نفر، بستری در بیمارستان ۳۸ نفر و فوت شده را ۱۳ نفر اعلام کرد.

قنادان در ادامه توییت نوشت: در هفته جاری برای همه تاکسیرانان بیمار و بهبود یافته که در طرح پایش سلامت تاکسیرانی تهران شناسایی می‌شوند و همچنین خانواده عزیزانی که از کنار ما پرکشیده‌اند علاوه بر ارایه خدمات مشاوره روانشناسی، بسته کالای حمایتی از سوی ⁧‫شهرداری تهران‬⁩ ارسال خواهد شد.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ علاوه بر تحلیل اطلاعات و تجربیات گذشته و توسعه دانش پیشگیرانه و ملزومات خودمراقبتی، هدف اصلی در طرح پایش سلامت ⁧‫تاکسیرانی‬⁩ تهران شناسایی سریع تاکسیرانانی است که به طور احتمالی با ویروس ⁧‫کرونا‬⁩ درگیر می‌شوند و حمایت از آن ها جهت استراحت و گذراندن دوره بهبود در شرایط ایزوله است.

۸۰ هزار تاکسی در تهران فعال است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین