کد خبر: ۶۴۶۷۲۸
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷

دست‌کم ۳۲ کشته در طوفان‌های شدید شمال شرق آمریکا

یک روز پس از وقوع چندین طوفان و گردباد ویرانگر در جنوب آمریکا، وزش بادهای شدید و شرایط نامساعد آب و هوایی در شمال شرق ایالات متحده دست‌کم ۳۲ کشته بر جای گذاشت.
دست‌کم ۳۲ کشته در طوفان‌های شدید شمال شرق آمریکا
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس ملی هواشناسی ایالات متحده (NWS) اوایل روز گذشته (دوشنبه) هشدار داده بود که میانه آتلانتیک ساحلی در جنوب شرقی نیویورک و بخشی از نیوانگلند جنوبی با وقوع طوفان‌های شدید همراه با رعد و برق روبه‌رو خواهد شد.

همچنین برای بعدازظهر امروز و امشب چندین طوفان قوی همراه با بارش تگرگ و وزش بادهای شدید پیش‌بینی شده است. انتظار می‌رود خساراتی نیز در پی بارش تگرگ و وزش باد شدید ایجاد شود.

در ساعات اولیه وقوع این طوفان‌ها، بخش‌هایی از نیویورک با سقوط درختان و قطعی برق مواجه شد.

مقامات نیویورک از مردم خواسته‌اند تا با توجه به وزش شدید باد و شرایط نامساعد آب و هوایی در خانه مانده و در صورتی که کار ضروری ندارند از خانه به هیچ وجه خارج نشوند.

در نتیجه شرایط آب و هوایی شدید، حدود ۱۵ میلیون نفر در طول ساحل شرقی در سرتاسر دلاوِر، مریلند، نیوجرسی و پنسیلوانیای مرکزی و شرقی تحت تاثیر گردبادهای قوی قرار گرفتند.

همچنین چند جاده مختلف در کانکتیکات به دلیل وزش باد شدید در روز گذشته مسدود شده است.

خدمات سواره تست کروناویروس در نیویورک، نیوجرسی و کانکتیکات روز گذشته به دلیل وزش باد بسته شدند اما انتظار می‌رود به زودی بازگشایی شوند.

حداقل ۴۰ گزارش از وقوع گردبادها از یکشنبه عید پاک در تگزاس، آرکانزاس، لوئیزیانا، می‌سی‌سی‌پی، آلاباما، جورجیا، تنسی و کارولیناس منتشر شده است.

بنا بر گزارش اسپوتنیک، این طوفان‌ها منجر به وقوع سیلاب و گلرود در تگزاس و مین و همچنین کاهش قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی ناشی از شیوع کروناویروس در آلاباما شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین