کد خبر: ۶۴۶۸۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

سارقان ۳۰ خانه در غرب تهران دستگیر شدند

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند سرقت از ۳۰ خانه در این محدوده خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار محسن خانچرلی در این باره گفت: درپی وصول اخبار مربوط به وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان‌های غرب استان تهران، پس از بررسی‌های میدانی، باندی بودن این سرقت‌ها محرز شد که در همین راستا و لذا پس از انجام اقدامات لازم، طی یک عملیات هوشمند و فنی، تعداد پنج نفر از سارقان، در سرآسیاب ملارد دستگیر و این باند، متلاشی شد.

سارقان ۳۰ خانه در غرب تهران دستگیر شدند

سردار خانچرلی با بیان اینکه در این عملیات، تعداد ۳ دستگاه تلویزیون، ۱۰دستگاه گوشی تلفن همراه، تعداد زیادی ادکن و...کشف شد، گفت: همچنین دو دستگاه خودرو که سارقان برای سرقت استفاده می‌کردند هم توقیف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به انجام بازجویی از افزاد دستگیر شده افزود: سارقین دستگیر شده تاکنون به ۳۰ فقره سرقت منزل معترف شده و با قرارصادره توسط مرجع قضایی، روانه زندان شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حفاظ و قفل ضد دیلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
0
0
سارقین که روح نیستند بتونن از دیوار رد بشن، هر منزل یا محل کاری یک تعداد محدود معبر برای ورود داره که شامل در، بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها هستش و اگر قفل ضد دیلم که تمام روشهای ورود سارقین از درو بدون هیچ اما و اگری غیر ممکن میکنه و حفاظ ضد دیلم که قابل تخریب از جای جوش و فاصله انداختن با جک نیست را در منزل و محل کار نصب کنند، دیگه سارقین حتی اگر تا پشت درو پنجره ها هم برسند، امکان ورود نخواهند داشت
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین