کد خبر: ۶۴۷۱۸۵
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

۵۷ کیلو موادمخدر در بار پیاز

سرهنگ حسنوند از کشف ۵۷ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در کامیون حامل بار پیاز در یکی از محورهای منتهی به پایتخت خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یکی از قاچاقیان سابقه دار در بحث انتقال موادمخدر به پایتخت و توزیع آن در سطح شهر، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و توسط اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب بررسی شد.

وی افزود: در رصدهای انجام شده پلیس مشخص شد که متهم به تازگی محموله‌ای از موادمخدر را در استان یزد تهیه کرده و قصد انتقال آن به پایتخت را دارد.

۵۷ کیلو موادمخدر در بار پیاز

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: پس از اخذ نیابت قضایی و اعزام تیمی از ماموران اداره عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب به محورهای مواصلاتی، کامیون بنز متهم شناسایی شد.

وی افزود: پس از مشاهده خودرو متهم، ماموران پلیس به تعقیب وی پرداخته و با اعلام دستور ایست خود توانستند کامیون حامل بار پیاز را متوقف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب تصریح کرد: مأموران پلیس در بازرسی از خودرو متهم مقدار ۵۷ کیلوگرم ماده مخدر تریاک را از بین بار پیاز کامیون کشف کردند.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب، متهم به همراه خودرو و مواد مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب منتقل شد و همچنین پرونده وی نیز برای انجام تحقیقات تکمیلی به مقامات قضایی تحویل داده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین