کد خبر: ۶۴۷۳۸۶
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸

در دیدار فرمانده کل ارتش با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع چه گذشت؟/ خاطره رهبری از امام درباره ارتش و سپاه

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: اگر نیروهای مسلح از اقتدار بالایی برخوردار باشند بیگانگان به خود اجازه تعرض به کشور را نخواهند داد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاء الدین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش در دیدار با امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش اظهار داشت: امروز با گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تجربه ۸ سال دفاع مقدس به خوبی این اقتدار و توانمندی را می‌توانیم در مجموعه ارتش و سپاه مشاهده نماییم.

وی ادامه داد: حضرت امام (ره) ۲۹ فروردین را روز ارتش نامگذاری فرمودند و دوم اردیبهشت سال ۵۸ فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر فرمودند و متعاقبا در ۵ آذر فرمان تشکیل بسیج بیست میلیونی را صادر فرمودند.

وی افزود: امام به درستی می‌دانستند که این نظام با آرمانهایی که ارائه می‌کند دشمنانی را خواهد داشت که دست از عناد با نظام اسلامی برنخواهند داشت لذا تقویت بنیه دفاعی کشور از راهبردها و یادگارهای ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی است.

وی با بیان خاطره ای به نقل از مقام معظم رهبری در دیدار با امام خمینی (ره) اظهار داشت: در زمانی که صحبت از ارتش و سپاه به میان آمد حضرت امام دو دست خود را بالا بردند و فرمودند یک دست ارتش و دست دیگر سپاه است و این دو بازوی توانمند از انقلاب و میهن دفاع می‌نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور وحدت میان ارتش و سپاه را در شرایط کنونی بیش از پیش ضروری و لازم برشمرد و گفت: به برکت انتصاب فرمانده کل ارتش و فرمانده کل سپاه این همدلی و یک آهنگی را امروزه در سطح گسترده‌تری ناظر و شاهد هستیم؛ تا آنجا که این دو سازمان هم افزا در کنار مشارکت وزارت دفاع و در حوزه امنیت اجتماعی با اقدامات تامینی نیروی انتظامی و تحت راهبری و مدیریت و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح در موضوع کرونا با تقسیم کار با اقداماتی جهادی و انقلابی نگرانی مسئولان و متولیان حوزه سلامت و بهداشت جامعه را با راه اندازی بیمارستانهای سیار، نقاهتگاه‌ها، سمپاشی معابر، تولید مواد ضد عفونی کننده، تولید انواع ماسکها، کنترل ترددهای شهروندان و... بر طرف ساختند و آرامش را به جامعه ما برگرداندند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین