کد خبر: ۶۴۷۵۲۳
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵

قاتل 71 ساله دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری عامل قتل شهروند برازجانی در فاصله زمانی کمتر از 15 ساعت خبر داد.
قاتل 71 ساله دستگیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار خلیل واعظی در بیان جزئیات این خبر، اظهار داشت: در ساعت 13 روز گذشته 30 فروردین 99 در پی اعلام یک فقره تیراندازی منجر به قتل در شهر برازجان، سریعا ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان در محل حادثه حضور یافتند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: کارآگاهان پلیس پس از بررسی‌های اولیه، متوجه شدند شخصی با هویت معلوم در یک واحد مسکونی بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده و قاتل، فردی 71 ساله بوده و صاحب منزلی است که قتل در آن رخ داده است.

وی گفت: با بررسی‌های علمی و رصد اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی شهرستان دشتستان، متهم را که فردی 71 ساله بود شناسایی و بامداد امروز با یک عملیات غافل‌گیرانه در یکی از شهرستان‌های استان فارس با همکاری پلیس آن استان دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی از متهم کشف شد.

واعظی افزود: برابر تحقیقات اولیه مقتول برای طلب مالی خود به منزل قاتل مراجعه و پس از بروز اختلاف، با استفاده از سلاح جنگی به قتل رسیده است.

وی یادآور شد: متهم نیز در بازجویی‌های فنی به ارتکاب این جنایت اعتراف و اظهار داشته است پس از درگیری لفظی با مقتول به‌دلیل اختلافات مالی با شلیک گلوله وی را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی استان استان خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی، در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین