کد خبر: ۶۴۷۶۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱

وزیر کشور: پیام تاریخی امام خامنه‌ای در جریان افزایش قیمت بنزین موجب یک تحول عظیم شد

وزیر کشور اساس امنیت کشور را رضایت‌مندی مردم عنوان کرد و خطاب به دستگاه نیروی انتظامی گفت: همه شما باید تلاش کنید در کنار امور اننظامی این رضایت‌مندی افزایش یاید.
آفتاب‌‌نیوز :

«عبدالرضا رحمانی فضلی» روز دوشنبه در بیست و چهارمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، روسا و مدیران ناجا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: آمادگی ناجا در سال ۹۸ با وجود همه مشکلات و کمبود بودجه ها بسیار خوب و موفقیت آمیز بود و در سال ۹۹ نیز باید کماکان آمادگی‌های لازم را داشته باشیم؛ اساس امنیت کشور رضایت مندی مردم است و همه شما بزرگواران باید در کنار امور انتظامی تلاش کنید این رضایت مندی افزایش یابد.

وزیر کشور با بیان اینکه دشمن با تقویت جریان تروریستی به دنبال ضربه زدن به امنیت مرزهاست، گفت: در این رابطه از فرمانده مرزبانی تشکر می کنم چون وی دارای دیپلماسی مرزی و مدیریت مطلوبی در امور مرزهاست.

وزیر کشور: پیام تاریخی امام خامنه‌ای در جریان افزایش قیمت بنزین موجب یک تحول عظیم شد

جانشین فرمانده کل قوا در امور ناجا با بیان اینکه اولین تصویر در ذهن مردم از نیروی انتظامی، اقدامات راهنمایی و رانندگی است، عنوان کرد: از شما خواستارم که با هر روش نوینی که می توانید انتظامات ترافیکی را رعایت و بار ترافیکی را کاهش دهید.

رحمانی فضلی با اشاره به مسائل سال ۹۸، گفت: سال گذشته یکی از سال های پر موضوع برای کشور و مخصوصا ناجا بود که خوش درخشیدند و موفق عمل کردند.

وزیر کشور به اقدامات نیروی انتظامی در کنترل وقوع سیل، زلزله، ایام ۲۲ بهمن و انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: اربعین حسینی سال گذشته نیز به دلیل حذف روادید و اضافه شدن یک مرز برای تردد از جمله دغدغه های ما بود چرا که پیش بینی کرده بودیم شاهد جمعیت زیادی در مرزها خواهیم بود که به لطف خدا و اقدامات امنیتی و انتظامی، ناجا در این ماموریت عملکرد مطلوبی داشت.

جانشین فرمانده کل قوا در امور ناجا با تاکید بر اینکه امنیت عمومی در کنار امنیت فنی حائز اهمیت است به موضوع افزایش قیمت بنزین اشاره و تصریح کرد: در این زمینه پیام تاریخی مقام معظم رهبری، امام خامنه ای (مدظله العالی) موجب یک تحول عظیم شد که در حضور مردم در صحنه نیز بسیار موثر بود.

وزیر کشور با اشاره به شهادت سردار رشید اسلام "حاج قاسم سلیمانی" در سال گذشته، گفت: ایشان انسانی ولایی و معتقد و در حوزه نظامی و استراتژیست بود و زمانی که کلام ایشان جاری می شد بسیار تاثیرگذار بود؛ شهادت "حاج قاسم سلیمانی" برای ما حادثه ای بزرگ و ناگوار بود این در حالی است که با اقدامات و برنامه ریزی های ناجا مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید عالی مقام در سراسر کشور به نحو مطلوبی برگزار شد.

رحمانی فضلی در ادامه درباره انتخابات اسفندماه سال گذشته، گفت: دشمن در تلاش بود که فضای انتخابات را امنیتی جلوه دهد اما با اقدامات مطلوب نیروی انتظامی شاهد انتخاباتی بی حادثه بودیم.

وزیر کشور درباره موضوع شیوع ویروس کرونا در کشور و اقدامات عظیم ناجا در این زمینه، گفت: این بیماری ناشناخته است به طوری که در روزهای اول با کمبود اقلام بهداشتی روبه رو بودیم اما با گذشت دو ماه از این بیماری اکنون می توانیم روزانه ۴ میلیون ماسک صنعتی تولید کنیم و در خصوص تجهیزات و اقلام بهداشتی نیز هیچ گونه مشکلی نداریم.

وی ادامه داد: کنترل ورودی و خروجی شهرها، تعطیلی مشاغل از جمله اقدامات مطلوبی بود که برای مقابله با کرونا اجرایی و در ستاد ملی مقابله با کرونا نیز بر انجام آن تاکید شد.

رحمانی فضلی تاکید کرد: برای مقابله با این ویروس منحوس باید به یک جمع بندی واحد برسیم و پیش بینی های لازم را داشته باشیم که البته نیروی انتظامی در تصمیم گیری ها، مشارکت خوبی داشته است. ناجا از نظر اعتبار مالی جزء مظلوم ترین دستگاه ها است که به دلیل ماموریت های مختلف این امر باید مورد توجه قرار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
0
6
..... اون کسانی که باعث افزایش قیمتها میشن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین