کد خبر: ۶۴۷۸۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵

بازگشایی مراکز خرید در تهران/تصاویر

اواخر اسفند سال گذشته بود که اعلام شد مراکز تجاری نظیر پاساژها، مراکز خرید مسقف و بازارهای بزرگ باید تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند. دلیل این تصمیم، ازدحام مردم در این مراکز، عدم امکان کنترل فاصله‌های فیزیکی و در نتیجه بالا بودن احتمال ابتلای افراد به ویروس کرونا اعلام شده بود؛ دلیلی که گویا این روزها جایگاه خود در اولویت‌بندی‌های سیاستگذاران و تصمیم‌گیران کشور را به مسائل معیشتی داده است؛ نتیجه، بازگشایی این مراکز از نخستین روز اردیبهشت بود.
آفتاب‌‌نیوز :

با وجود تاکید و هشدار مسئولان مبنی بر اینکه بازگشایی تدریجی کسب و کارها به معنای عادی شدن شرایط نیست، اما تا وقتی دکان باز باشد، مشتری هم هست و تا وقتی مشتری هست، تردد هم خواهد بود. این گزارش، گوشه‌هایی از نتایج بازگشایی مراکز تجاری و بازار بزرگ تهران در روزهای اول و دوم اردیبهشت را به نمایش می‌گذارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
0
3
اگر ویروس کرونا با زدن یک ماسک کنترل می شد پس این کشورهای اروپایی و امریکا دیوانه بودند اینهمه متحمل هزینه و رکود اقتصادی بشوند و کشور را قرنطینه کنند ؟ متاسفانه مردم ما فکر می کنند زدن ماسک یعنی رهایی از کرونا و بی پروایی در حضور بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی البته دولت و صدا و سیما هم کم مقصر نیستند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین