کد خبر: ۶۴۷۸۸۸
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷

AFC: لیگ آسیا ادامه می‌یابد/ فیفا درباره انتخابی جام‌جهانی تصمیم می‌گیرد

دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد که AFC خواستار ادامه و تکمیل شدن لیگ قهرمانان آسیا است. او همچنین گفت که فیفا درباره انتخابی جام جهانی تصمیم خواهد گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از الریاضیه، لیگ قهرمانان آسیا بعد از برگزاری دو هفته به خاطر ویروس کرونا تعطیل شد.

ویندرسون جان دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت و گویی که با روزنامه الریاضیه عربستان داشت، گفت: ما خواستار تکمیل شدن لیگ قهرمانان هستیم. محتمل ترین زمان برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا ماه آگوست و به صورت تک بازی و در یک کشور خواهد بود. بعضی از کشورها در غرب آسیا پیشنهادهای میزبانی به ما داده اند که فعلا نمی توانیم نام آنها را ذکر کنیم. در حال بررسی پیشنهادها هستیم.

او ادامه داد: برای تکمیل شدن لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2020 همچنان در حال رایزنی و جمع آوری نظرات و پیشنهادها هستیم. باید سلامت بازیکنان را در نظر گرفت و این در اولویت ما قرار دارد. از تصمیم های فدراسیون فوتبال عربستان در توقف لیگ و کم کردن دستمزد بازیکنان حمایت کرده ایم.

دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره حمایت و یا مخالفت این فدراسیون با لغو لیگ های محلی گفت: آسیا قاره بزرگی است و شرایط هر کشوری متفاوت است و به همین خاطر ما اختیار را به خود فدراسیون ها و دولت ها می دهیم تا بهترین تصمیم را بگیرند.

او درباره انتخابی جام جهانی و جام ملت های آسیا گفت: انتخابی جام جهانی مربوط به فیفا می شود و خود فیفا هم در این زمینه تصمیم گیری خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین