کد خبر: ۶۴۷۹۲۲
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

شکایت شهر خودرو از پرسپولیس

مالک باشگاه شهرخودرو اعلام کرد این باشگاه بابت طلب ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده است و امکان دارد یک میلیارد هم به این مبلغ بابت ضرر و زیان آن اضافه شود.
شکایت شهر خودرو از پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

فرهاد حمیداوی در گفت‌وگویی درباره استفانو کوزین گفت: او در ایتالیا حضور دارد و ۲ هفته پیش با ما تماس گرفت و گفت شرایط در این کشور خیلی بد است و به خاطر این می خواهد با خانواده به ایران بازگردد و منتظر یک پرواز است که بتواند به ایران بیاید.

مالک شهرخودرو درباره قرارداد این تیم با پرسپولیس بر سر انتقال گل‌محمدی گفت: در ازای یحیی گل‌محمدی، قراردادی با باشگاه پرسپولیس منعقد کردیم و تنها یک چهارم یعنی یک و نیم میلیارد از باشگاه پرسپولیس گرفتیم. تا امروز تنها قول و وعده از پرسپولیسی‌ها شنیدیم و ۲ چک آن برگشت خورده است و یک چک دیگر مانده است. مجموع قرارداد این رضایتنامه ۶ میلیارد است و یک میلیارد هم بابت ضرر و زیان آن است. دوست نداشتم هیچ وقت مقابل هواداران پرسپولیس قرار بگیرم اما چند روز پیش برای شکایت اقدام کردیم.

وی ادامه داد: فکر نمی کنم که گل‌محمدی به شهرخودرو برگردد زیرا یحیی حضور در پرسپولیس را دوست دارد و امیدوارم این ماجرا ختم به خیر شود. شاید جرایم به وجود آمده را ببخشم اما از پول رضایتنامه نمی گذرم. روزی که انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل پرسپولیس به دفتر من آمد، من مبلغی را گفتم که این انتقال صورت نگیرد اما باشگاه پرسپولیس قبول کرد. اگر یحیی گل‌محمدی در تیم ما می ماند، ضمن گرفتن سهمیه آسیایی، حتی می توانستیم برای قهرمانی بجنگیم و طبیعی بود برای از دست دادن چنین مربی، رقمی بالا را به پرسپولیس اعلام کنیم. مدیرعامل وقت پرسپولیس آن زمان به من اعلام کرد که قرار است این پول را یک هوادار پرداخت کند که البته فقط آن چک اول به مبلغ یک و نیم میلیارد تومان برای آن هوادار بود و سایر چک‌ها، چک باشگاه پرسپولیس است.

حمیداوی درباره شرایط لیگ گفت: به نظر من قهرمان و کسی که سهمیه آسیا را می‌گیرد اهمیت چندانی نسبت به آن ۲ تیمی که می افتند و ۲ تیمی که صعود می کند ندارد. من پیشنهاد دادم که نتایج لیگ نوزدهم به لیگ بیستم انتقال داده شود زیرا ۲ اتفاق خوب می‌افتد. تیم هایی که سقوط می کنند و یا به لیگ برتر صعود می‌کنند، به حق این اتفاق‌ها برایشان می‌افتد. همچنین این کار به منظم برگزار شدن لیگ کمک زیادی می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین