کد خبر: ۶۴۸۰۹۲
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

آتش‌سوزی مرگبار در رشت

معاون عملیات آتش نشانی رشت با اشاره به اینکه آتش سوزی یک واحد مسکونی نیمه متروکه در سبز میدان رشت یک مرد ۶۰ ساله معلول را به کام مرگ برد، گفت: در این حادثه یکی از آتش نشانان آسیب دید.
آفتاب‌‌نیوز :

شهرام مؤمنی با اشاره به گزارش وقوع آتش سوزی در یک واحد مسکونی واقع در سبز میدان رشت، اظهار کرد: ساعت ۲۱:۲۳ دقیقه شامگاه چهارشنبه این آتش سوزی به مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت اطلاع رسانی شد.

وی با بیان اینکه به محض دریافت گزارش آتش نشانان به محل اعزام شدند، افزود: مأموران آتش نشانی با حضور در محل حادثه شاهد آتش سوزی در سقف و سازه چوبی یک خانه نیمه متروکه واقع در سبز میدان رشت بودند.

آتش‌سوزی مرگبار در رشت

مؤمنی در ادامه با اشاره به اینکه به واسطه شدت شعله‌ها مأموران سریعاً اقدام به مهار و پیشگیری از گسترش آتش کردند، گفت: تیم نجات آتش نشانان در عملیات جستجوی خود پیر مردی حدوداً ۶۰ ساله‌ای را از محل آتش سوزی خارج کردند که متأسفانه با توجه به عدم توانایی جسمی و حرکتی؛ فرد محبوس شده در آتش و دود جان باخت.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه بر اساس اظهارات اهالی محل این فرد بیش از دو سال بوده که قادر به حرکت نبود، ادامه داد: تیم نجات مرد میانسال دیگری را که دچار آسیب شده بود به بیرون از خانه انتقال دادند.

وی با اشاره به آسیب دیدن یکی از آتش نشانان بر اثر ریزش آوار سازه‌های چوبی این منزل مسکونی، افزود: با توجه به وجود دو قلاده سگ آتش‌نشانان توانستند یکی از این دو حیوان را به سلامت به بیرون از شعله‌های آتش بکشانند.

مؤمنی ادامه داد: علت وقوع حادثه در دست بررسی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین