کد خبر: ۶۴۸۱۴۹
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸

تازه‌ترین قیمتها از بازار طلا و سکه و ارز

بازار داخلی طلا و سکه امروز با وجود ثبات قیمت دلار و یورو تا حدودی افزایشی بود که دلیل اصلی آن می‌تواند افزایش قیمت انس جهانی باشد.
آفتاب‌‌نیوز :

امروز پنجشنبه قیمت هر اونس طلای جهانی با افزایش بیش از ۱۰۰ دلاری از ۱۷۲۷ دلار گذشت. همین موضوع سبب شد که قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۷۰۰ تومانی به ۶۴۲ هزار و ۴۵۵ تومان برسد.

در زمان تهیه این گزارش (ساعت ۱۶:۵۰) قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار با افزایش ۵۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به شش میلیون و ۵۳۰ هزار تومان رسیده و سکه طرح قدیم نیز با افزایش ۲۰ هزار تومانی به شش میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسیده است. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه ۳ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان (۳۰ هزار تومان بیشتر از دیروز)، ربع سکه یک میلیون و ۸۶۰ هزار تومان (۲۰ هزار تومان بیشتر از دیروز) و سکه گرمی نیز بدون تغییر قیمت همان ۹۷۰ هزار تومان است.

تازه‌ترین قیمتها از بازار طلا و سکه و ارز

قیمت دلار و یورو تغییری نکرد

در بازار ارز نیز قیمت طلا و یورو نسبت به دیروز تغییر نکرد؛ به طوری که امروز صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان و نرخ فروش آن را ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کردند. همچنین این صرافی‌ها امروز یورو را ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان خریدند و در مقابل با قیمت ۱۶ هزار و ۹۰۰ فروختند.

قیمت خرید ارز در بانک‌ها نیز اندکی کمتر از قیمت خرید در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی است؛ هرچند که به دلیل شیوع ویروس کرونا، در حال حاضر تلاش می‌شود که کمترین مراجعه به شعب بانکی صورت گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین