کد خبر: ۶۴۸۴۰۲
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
در روزهای اخیر شیوع کرونا در خوزستان افزابش یافته است

مساجد خوزستان بازگشایی می‌شوند!

در حالی که شیوع کرونا در استان خوزستان در حال افزایش است، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با مسؤولان استانی‌، امکان بازگشایی مساجد خوزستان به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سه بازه زمانی صبح، ظهر و مغرب و عشا موجود است.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز در رابطه با برنامه‌های ماه مبارک رمضان و بازگشایی مساجد اظهار کرد: برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان دو بخش است، یک بخش برنامه‌های معمول است که شامل به‌ کارگیری ائمه مساجد و روستا و حضور گسترده در پویش کمک مؤمنانه و سوق دادن نذورات به سمت مناطق محروم استان خواهد بود.

وی افزود: همچنین به دنبال این هستیم تا با استفاده از ظرفیت ۵۰۰ هیات‌ مذهبی استان، با سهم هر هیات ۵۰ بسته، جمعا ۲۵ هزار بسته غذایی آماده شود که تا به این لحظه بخش زیادی از آن نیز جمع‌آوری و توزیع شده است.

مساجد خوزستان بازگشایی می‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد: حمایت از تولیدات رسانه‌ای و سخنرانی‌های مجازی موسسات و تشکل‌های دینی در برنامه کاری ما قرار گرفته است. همچنین جهت پخش آنلاین سخنرانی‌های کوتاه مبلغین در شب‌های ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی‌هایی داشتیم که شهرستان رامهرمز به صورت ویژه کار خود را شروع کرده‌اند.

نبی‌زاده در رابطه با برنامه‌های ویژه پیش‌بینی شده تبلیغات اسلامی بیان کرد: کانالی در پیامرسان ایتا تحت عنوان «صندوق بازی» ایجاد کرده‌ایم که مدتی از فعالیت آن می‌گذرد و مقرر شده تا در ماه رمضان این امکان را برای طلاب سایر استان فراهم کنیم تا با توجه به پویش در خانه ماندن، بازی‌های خانگی آن‌ها با فرزندانشان را برای ادمین ارسال کنند. در نهایت این بازی‌ها به صورت کلیپ، مسابقه و سایر محصولات رسانه‌ای تبدیل شده و جوایزی به پشتیبانی تبلیغات اسلامی تقدیم خواهد شد. با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به عبادتِ در خانه و در میان خانواده، پویشی در ایتا جهت به اشتراک‌گذاری جلسات خانگی، دعا، نماز و قرائت قرآن خانوادگی طی روزهای آتی ایجاد خواهد شد.همچنین با توجه به حیاتی بودن مسئله «جهش تولید»، تصمیم گرفتیم طی این ماه مبارک فعالیت‌های تولیدی که به خصوص بر پایه دانش‌بنیان در حرکت‌اند را در خوزستان، رسانه‌ای کرده و معرفی کنیم.

نبی‌زاده در پاسخ به وضعیت بازگشایی مساجد عنوان کرد: گفت‌وگوهایی در این زمینه با مسؤولان کشوری در حال انجام است و تا اعلام نتایج نهایی گفت‌وگوها، وضعیت مساجد خوزستان را شرح خواهم داد.

وی افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با مسؤولان استانی‌، امکان بازگشایی مساجد خوزستان در سه بازه زمانی صبح، ظهر و مغرب و عشا موجود است و جلسات قرآن شبانه که در استان معمول می‌باشد نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ساعاتی پس از افطار برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین