کد خبر: ۶۴۸۴۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶

سندرز: ترامپ به علم اعتقادی ندارد

سناتور آمریکایی و نامزد پیشین حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که ترامپ به علم اعتقاد ندارد و این بسیار خطرناک است.
آفتاب‌‌نیوز :

«برنی سندرز» نامزد پیشین حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا شنبه‌شب در پیامی توییتری نوشت: ما رییس جمهوری داریم که به علم باور ندارد. این مساله چه در موضوع تغییرات آب‌وهوایی و چه در همه‌گیری ویروس کرونا به شکل باورناپذیری خطرناک است.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا بارها در موضوعات مختلف اظهاراتی داشته که با همه یافته‌های علمی دانشمندان در تضاد بوده است. او بارها موضوع تغییرات اقلیمی در جهان را رد کرده و حتی آن را به سخره گرفته است.

سندرز: ترامپ به علم اعتقادی ندارد

ترامپ پنجشنبه گذشته نیز اظهارات عجیبی درباره روش‌های احتمالی برای درمان کرونا داشت که با انتقادهای وسیعی روبه‌رو شد. او در کنفرانس خبری روزانه خود گفت که شاید بتوان با محلول‌های ضدعفونی‌کننده، داخل بدن را از عفونت پاک کرد.

ترامپ روز جمعه هم در پاسخ به سوالی در این زمینه، به ضدعفونی دست‌ها و سطوح سخت اشاره کرد و گفت: نور خورشید و رطوبت به سرعت این ویروس را از بین می برد. مدت‌ها است که آزمایشگاه‌ها روی این مساله کار می‌کنند. من این سوال را مطرح کردم که چگونه می‌توان درون بدن را همچون بیرون آن، ضدعفونی کرد.

رئیس جمهوری آمریکا اظهار کرد: این کار را باید دکترها انجام دهند. شاید بتوان چیزی شبیه به نور در داخل بدن استفاده کرد و جان انسان‌ها را نجات داد.

«جو بایدن» نامزد نهایی حزب دوکرات برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا نیز در واکنش به این اظهارات ترامپ به مردم کشورش به صورت جدی توصیه کرد که موادضدعفونی‌کننده ننوشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
هخامنش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
0
ما از روی لطف به بعضی کشورها پیشنهاد اتحاد دادیم اما آنها خواسته های ما را برآورده نکردند.آیندگانشان تاوان بسیار سختی خواهند داد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین