کد خبر: ۶۴۸۶۱۷
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰

مشاور بوش: ترامپ بزدل جمهوری خواهان سنا را با خود غرق خواهد کرد

سخنران نویس سابق کاخ سفید اعلام کرد مدیریت بحران شیوع کرونا در آمریکا از سوی رئیس جمهور، او را در آستانه شکست تاریخی قرار داده که دامن گیر جمهوری خواهان سنا نیز خواهد شد.
مشاور بوش: ترامپ بزدل جمهوری خواهان سنا را با خود غرق خواهد کرد
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از شبکه خبری ام اس ان بی سی، دیوید فروم، مشاور جرج دبلیو بوش، رئیس جمهور اسبق آمریکا، دونالد ترامپ را فردی ترسو خواند که به سوی یک شکست سیاسی بزرگ گام برمی‌دارد.

سخنران نویس جرج دبلیو بوش گفت: ترامپ فردی است که به لحاظ روانشناسی ترسو و ضعیف است و مدیریت او در مواجهه با همه‌گیری ویروس کرونا او را به سوی یک شکست تاریخی بزرگ سوق می‌دهد.

مشاور رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای با ام اس ان بی سی، گفت ترامپ در حالی به سوی این شکست پیش می‌رود که احتمالا مجلس سنا را که در اختیار جمهوری خواهان هم حزبی اوست، با خود غرق خواهد کرد. این مقام سابق آمریکایی از دستیاران و مشاوران دونالد ترامپ خواست تا با استفاده از قدرت خود مانع اقدامات زیان بار او شوند.

رئیس جمهور آمریکا که روز جمعه قصد داشت کاهش در میزان ابتلا به کرونا را طی هفته گذشته بویژه در ایالت‌های نیویورک و لوئیزیانا برجسته کند، در توصیه مرگباری برای درمان بیماری کووید-۱۹ پیشنهاد کرد که بیماران برای از بین بردن عفونت ناشی از ویروس کرونا در بدن خود، مواد ضدعفونی را بخورند و یا آنکه آن را تزریق نمایند!

پزشکان و متخصصان با ابراز نگرانی در خصوص توصیه‌های پزشکی ترامپ درباره مبارزه با کرونا از عموم مردم خواسته‌اند تا به صحبت‌های ترامپ توجه نکنند. توصیه مرگبار رئیس‌ جمهور آمریکا مبنی بر خوردن مواد ضد عفونی کننده برای از بین بردن عفونت ناشی از ویروس کرونا در بدن همچنین واکنش شدید رسانه‌ها را به دنبال داشت.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نیز در واکنش به توصیه ترامپ اعلام کرد پزشکان سریعا درخصوص اظهارات ترامپ برای تزریق مواد ضدعفونی کننده برای مقابله با کرونا هشدار داده‌اند. روزنامه انگلیسی گاردین هم در واکنش به توصیه رئیس‌جمهور آمریکا نوشت تجویز دارویی ترامپ برای درمان کرونا واقعا تجویز سم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین