کد خبر: ۶۴۸۶۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵

پیشنهاد به عارف: استعفا بدهید /شورایعالی سیاستگذاری نتیجه‌ای جز دودستگی نداشت /موسوی لاری باید ۶ سال قبل استعفا می‌کرد

عضو سابق حزب اعتماد ملی گفت: پس از دستور رئیس دولت اصلاحات عارف به همراه ۵ مشاورش وارد شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان شدند و عبدالواحد موسوی‌لاری نیز به عنوان نماینده تام‌الاختیار خاتمی انتخاب شد، اما این شورا به جز دو دستگی محصول دیگری نداشته است.
پیشنهاد به عارف: استعفا بدهید /شورایعالی سیاستگذاری نتیجه‌ای جز دودستگی نداشت /موسوی لاری باید ۶ سال قبل استعفا می‌کرد
آفتاب‌‌نیوز :

عبدالواحد موسوی لاری دومین مقام مهم در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلب که سال ۹۱ آغاز به کار کرد، سه روز پیش (۵ اردیبهشت)، استعفا کرد و از شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلب خواست که دست به اصلاح ساختار زده و نقش مؤثرتری به احزاب دهد. همزمان با نامه استعفای موسوی لاری، انتقادات به عملکرد اصلاح‌طلبان در ریاست جمهوری، مجلس دهم و شورای شهر فعلی تهران پررنگ‌تر شده و اعتراضات به محمدرضا عارف ریاست شورای عالی اصلاح‌طلبان را بیشتر کرده است.

مهدی آیتی عضو سابق حزب اعتماد ملی و فعال سیاسی اصلاح‌طلب، فعالیت شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را از اساس غیرقانونی دانست و گفت: «اشتباه بزرگ اصلاح‌طلبان این بود که شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را تعطیل و شورای عالی سیاست‌گذاری راه‌اندازی کردند.»

آیتی گفت: پس از دستور رئیس دولت اصلاحات عارف به همراه ۵ مشاورش وارد شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان شدند و عبدالواحد موسوی‌لاری نیز به عنوان نماینده تام‌الاختیار خاتمی انتخاب شد، اما این شورا به جز دو دستگی محصول دیگری نداشته است.

عضو سابق حزب اعتماد ملی گفت: در استان‌ها در بین هواداران جبهه اصلاحات دو دستگی به وجود آمده، یک دسته طرفدار شورای هماهنگی هستند و یک دسته نیز طرفدار شورای عالی و همین دو دستگی سبب شده که اصلاح‌طلبان در استان‌ها به جان هم بیفتند.

آیتی ادامه داد: اینکه موسوی لاری از سمت خود استعفا کرده امید رفتن اصلاحات به سمت نهادی قانونی و دارای ساز و کار حزبی را افزایش می‌دهد و می‌توان با انحلال شورای عالی اصلاح‌طلبان قدرت و اختیار را به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برگرداند یا پارلمان اصلاحات راه‌اندازی کرد.

وی تأکید کرد: ‌شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان باید تصفیه شود،‌عارف باید استعفا کند و ۵ مشاور وی در این شورا هم باید کنار بروند. موسوی لاری هم باید ۶ سال قبل استعفا می‌کرد تا امروز به این نقطه نمی‌رسیدیم. اگر اصلاحات می‌خواهد به نقطه موفقی برسد باید از طریق آراء عمومی خود را بازسازی‌، ‌آسیب‌شناسی و نوسازی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
0
دعوای بخور بخور بود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین