کد خبر: ۶۴۹۱۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

فروشنده‌های مسکن چه کسانی هستند؟

فعالان بازار معاملات مسکن معتقدند در حال‌حاضر حجم معاملات خرید و فروش مسکن نزدیک به صفر است و معدود معاملات شکل گرفته در بازار با هدف سوداگری است.
آفتاب‌‌نیوز :

فعالان و مشاوران املاک در مناطق مختلف شهر تهران با اشاره به تعطیلی و پلمب بخش زیادی از بنگاه‌های املاک در فروردین ماه سال‌جاری عنوان می‌کنند: عدم فعالیت بنگاه‌های املاک در ماه گذشته به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، سبب شده تا حجم معاملات خرید و فروش مسکن در این ماه به‌شدت کاهش پیدا کند.

از این‌رو می‌توان گفت: «کرونا به‌عنوان قوی‌ترین سرعتگیر معاملات مسکن» در ماه گذشته عمل کرده است. این در حالی است که با وجود افت شدید حجم معاملات، روند رشد قیمت‌های پیشنهادی از سوی سازنده‌ها و فروشندگان مسکن ادامه داشته است. نکته مهم دیگر در خصوص وضعیت بازار معاملات ملکی در چند هفته اخیر از دیدگاه فعالان بازار آن است که هم‌اکنون بیش از ۸۰ درصد خریداران و فروشندگان بازار، با هدف سوداگری به‌دنبال معامله هستند و از این‌رو خریدار و فروشنده واقعی در بازار کمتر وجود دارد.

فروشنده‌های مسکن چه کسانی هستند؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
0
0
سلام این گرانی مسکن دست دولته با مالیات سنگین میتواند جلو سودا گری مسکن را بگیرد اما فکر می کنم خود اقایان هم راضی هستند به گرانی اخر کجای دنیا را سراغ دارید مسکن کالای سرمایه ای باشد این انسانهای بیگناه که در خاک ایران بدنیا امدند چه گناهی کردند مالیات بر عایدی سرمایه وخانه های خالی چی شد دولت محترم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
0
1
کاشانک با طرشت یکیه قیمتش اینا رو از کجا میارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
0
0
قیمتهاتون اشتباه هست، الان تو خ پیروزی خ پرستار آپارتمان نویاز رو میگن ۳۱ میلیون واقعا عجیبه ولی میگن.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین