کد خبر: ۶۴۹۲۳۱
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱

فوتبال در پارکینگ!

بازیکن تیم فوتبال سپاهان می‌گوید در روزهای شیوع کرونا در پارکینگ‌ تمرین می‌کند اما برای آمادگی انجام مسابقه به ۲۰ روز زمان برای تمرین گروهی نیاز دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

با شیوع ویروس کرونا و لغو مسابقات ورزشی، اکثر فوتبالیست‌ها خود را در خانه قرنطینه کردند اما برای حفظ آمادگی، در محیط‌های کوچک و به صورت انفرادی تمرینات خود را ادامه دادند. هاجر دباغی، ملی‌پوش فوتبال بانوان در گفت‌وگو با ایسنا به پیگیری تمرینات خود در این شرایط اشاره و بیان کرد: در پارکینگ خانه‌مان تمرین می‌کنم. هرچند فضا و امکانات زیادی ندارم اما برای آنکه بدنم نخوابد، هر روز تمریناتم را انجام‌می‌دهم.

بازیکن تیم سپاهان در مورد وضعیت لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: لیگمان هر سال پویاتر می‌شود و روند صعودی دارد اما نیاز به حضور اسپانسرهای بهتری داریم. همچنین باید بانوان بیشتر دیده شوند اما در لیگ جاری به دلیل عدم حضور خبرنگاران در ورزشگاه، کمتر دیده شدیم و این موضوع جلوی پیشرفتمان را گرفت چون هر چه بیشتر دیده شویم انگیزه‌هایمان بالاتر می‌رود و پیشرفتمان بیشتر می‌شود. امیدوارم که خبرنگاران دوباره به عرصه فوتبال بانوان وارد شوند تا روند صعودی داشته باشیم و تیم‌های بزرگی مثل تراکتور و فولاد خوزستان که خصوصی هستند و مشکل مالی ندارد به لیگ بانوان هم وارد شوند.

فوتبال در پارکینگ!

او با تایید کاهش جذابیت لیگ جاری نسبت به فصل قبل مسابقات، اظهار کرد: جذابیت مسابقات نسبت به سال گذشته کمتر بود چون در لیگ فصل قبل یک جهش بزرگ داشتیم و برخی تیم‌ها نتایجی می‌گرفتند که از قبل قابل پیش‌بینی نبود اما امسال مدعیان کمتر و نتایج قابل پیش‌بینی بود.

بازیکن تیم سپاهان در مورد تعطیلی یا ادامه لیگ برتر با توجه به شیوع کرونا، بیان کرد: این تصمیم بستگی به شرایط شیوع کرونا دارد. اگر روند شیوع این بیماری کاهش پیدا کند می‌توان بازی‌ها را انجام داد تا تکلیف تیم‌ها مشخص شود. از طرف دیگر سلامتی از همه چیز مهم‌تر است اما توقف مسابقات در این جایگاه درست نیست و در صورت اعلام‌ پایان باید لیگ امسال را کلا نادیده بگیرند.

دباغی به زمان لازم برای آماده‌سازی تیم‌ها در صورت ادامه لیگ اشاره و بیان کرد: حداقل به ۲۰ روز زمان نیاز داریم چون هر اندازه هم که در فضای خانه تمرین کنیم اما فوتبال ورزشی تیمی است و به کار گروهی نیاز دارد.

 تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان با ۳۸ امتیاز در جایگاه چهارم لیگ قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین