کد خبر: ۶۴۹۲۶۶
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳

مسدود شدن راه ارتباطی ۲۰ روستای سوادکوه در پی رانش زمین

رئیس اداره راهداری شهرستان سوادکوه گفت: براثر رانش شدید در منطقه تنگ اوات راه ارتباطی بیش از ۲۰ روستای دهستان مسدود شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

کوروش روشن از رانش راه روستایی در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه خبر داد و گفت: این رانش در منطقه تنگه اوات بوده و در پی آن راه ارتباطی بیش از ۲۰ روستا قطع شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سوادکوه با بیان اینکه ۴۰ متر رانش شدید در جاده بوجود آمده است و عوامل راهداری در منطقه مستقر شده‌اند، ابراز امیداوری کرد که این مسیر در صورت مساعد بودن هوا و با تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری تا سه روز آینده بازگشایی شود.

مسدود شدن راه ارتباطی ۲۰ روستای سوادکوه در پی رانش زمین

وی با اشاره به اینکه این محور، مسیر عبور هر ساله کوچ عشایر و دام به مراتع بالادست است، از اقدامات این سازمان برای تدارک مسیر جایگزین گررودبار، زنگیان و ارات‌بن خبر داد و افزود: سه اکیپ راهداری شامل یک بیل زنجیزی ۳۰۰، دو دستگاه لودر، دو دستگاه کامیون کمپرسی و یک اکیپ ایمنی در منطقه مشغول به کار هستند.

در پی این رانش، خط لوله انتقال آب آشامیدنی به شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی نیز دچار شکستگی شد که پرسنل اداره آب و فاضلاب شهرستان در حال تعمیر آن هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین