کد خبر: ۶۴۹۴۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
تبلیغات

ایتالیایی، زبانی شیرین که از یاد گرفتنش پشیمان نمی‌شوید

زبان ایتالیایی بیشترین شباهت را به زبان انگلیسی دارد، هم از نظر قواعد و هم از نظر واژگان. همین دلیل باعث می‌شود که بتوانیم به سادگی در کنار یادگیری زبان انگلیسی که زبان بین المللی و رایج بین همه کشورهاست زبان ایتالیایی را نیز که یک زبان زنده جذاب است یاد بگیریم.
آفتاب‌‌نیوز :

ایتالیا یا همان Italy که به دلیل شباهت نقشه‌اش به چکمه، به کشور چکمه‌ای معروف می‌باشد در جنوب اروپا واقع شده است. به طور کلی ایتالیا کشوری پیشرفته و یکی از هفت کشور صنعتی جهان شمرده می‌شود و بسیاری از مردم قصد مهاجرت به ایتالیا برای مقاصد گوناگون همچون کار و یا تحصیل و ... را در سر دارند. اما برای مهاجرت به ایتالیا این کشور دوست داشتنی که البته یکی از مقاصد اصلی گردشگری جهان محسوب می‌شود؛ کشوری وسیع با جمعیت بیش از ۷۰ میلیون نفر که در رده چهارمین کشور پر جمعیت قاره اروپا، شناخته می‌شود اولین گام یادگیری زبان ایتالیایی است.

چرا که ایتالیا نیز مانند سایر کشور‌های جهان برای پذیرش مهاجرین شرایط تسلط بر زبان را داراست. جالب است بدانید که افراد بسیاری به دنبال یادگیری زبان ایتالیایی هستند و این علاقه دلایل متعددی دارد. اگر شما هم یکی از علاقه‌مندان زبان ایتالیایی هستید این مطلب به شما کمک می‌کند تا بتوانید یادگیری این زبان شیرین و زیبا را دنبال کنید.

ایتالیایی، زبانی شیرین که از یاد گرفتنش پشیمان نمی‌شوید

یادگیری زبان ایتالیایی دیگر یک رویا نیست

ایتالیایی یک زبان شیرین و زیباست؛ اما ممکن است یادگیری لهجه ایتالیایی برای افراد مبتدی کمی دشوار باشد. احتمالا به عنوان یک زبان آموز که به تازگی یادگیری زبان ایتالیایی را شروع کرده در درک و تولید لهجه ایتالیایی دچار مشکل هستید. در ابتدا ممکن است کمی دشواری برای‌تان وجود داشته باشد، اما لهجه ایتالیایی با تمرین صحیح و استمرار می‌تواند بسیار ساده شود. در حقیقت باید بگوییم که وجه تمایز زبان ایتالیایی با زبان‌های دیگر این است که قوانین تلفظی آن بسیار ساده است. ایتالیایی یک زبان آوایی است؛ یعنی با یادگیری قوانین آوایی آن، می‌توانید هر لغت ایتالیایی را که می‌بینید به طور صحیح تلفظ کنید، حتی اگر قبلا به گوش تان نخورده باشد.

حتما اگر در زمره افراد علاقه‌مند به زبان ایتالیایی هستید، به علت وجود منابع گوناگون یادگیری این زبان سردرگم هستید و می‌خواهید شروع به یادگیری این زبان به شکل تضمینی، با هزینه مناسب و بهترین بازخورد نمایید. ما برایتان یک پیشنهاد عالی داریم و آن یادگیری زبان ایتالیایی در وبسایت آموزشی من و زبان است. سایت من و زبان آموزش ۱۲ زبان زنده دنیا را با بالاترین کیفیت و متناسب با هر سطحی برای زبان آموزانِ آماده کرده است.

ایتالیایی، زبانی شیرین که از یاد گرفتنش پشیمان نمی‌شوید

تفاوتی ندارد که تازه می‌خواهید یادگیری زبان ایتالیایی را شروع کنید یا به دنبال تکمیل آن هستید؛ قطعا گذراندن دوره آموزش زبان ایتالیایی من و زبان شما را به تسلط صد در صدی در این زبان می‌رساند. توجه داشته باشید که این وبسایت پس از پایان دوره از شما یک فرد مسلط به زبان ایتالیایی می‌سازد و این یعنی شما با داشتن این مدرک به تمامی اهداف تان از یادگیری زبان ایتالیایی دست پیدا می‌کنید.  

ایتالیایی یک زبان زیباست

در مورد زبان دوست داشتنی ایتالیایی، جالب است بدانید که این زبان ۲۱ حرف الفبا دارد و جزو زبان‌های پرطرفدار دنیا است. اگر می‌خواهید زبان ایتالیایی را عالی بیاموزید، باید سعی کنید بیشتر خودتان را غرق در دنیای این زبان کنید و محیطی ایجاد کنید که گوش تان بیشتر به ایتالیایی عادت کند. یکی از روش‌ها برای این کار تماشای فیلم‌های ایتالیایی می‌باشد. دیدن آثار سینمایی جذاب به زبان ایتالیایی باعث می‌شود که بتوانید دستور زبان و همچنین دایره لغات خود را تقویت نمایید و همچنین سطح درک مطلب خود را نیز بالا ببرید. شما در پیج اینستاگرام من و زبان می‌توانید سکانس‌های برتر فیلم‌های ایتالیایی را دنبال کنید و در کنار آموزش زبان ایتالیایی، از تماشای فیلم‌های آن نیز لذت ببرید.

چرا زبان ایتالیایی؟

زبان ایتالیایی بیشترین شباهت را به زبان انگلیسی دارد، هم از نظر قواعد و هم از نظر واژگان. همین دلیل باعث می‌شود که بتوانیم به سادگی در کنار یادگیری زبان انگلیسی که زبان بین المللی و رایج بین همه کشورهاست، زبان ایتالیایی را نیز که یک زبان زنده جذاب است یاد بگیریم.

زبان ایتالیایی زبان مادری حدود ۷۰ میلیون نفر از جمعیت جهان می‌باشد. پس با توجه به اینکه کشور ایتالیا و دیگر کشور‌های ایتالیایی زبان همچون سوئیس، واتیکان و بخشی از کرواسی، پذیرای قشر مهاجر، توریست و نیروی متخصص هستند، یادگیری این زبان یک مزیت بزرگ است.

از طرفی امپراتوری روم، یکی از بزرگترین امپراتوری‌های تاریخ جهان، از سرزمین ایتالیا ظهور کرد. به همین خاطر بخش مهمی از تاریخ جهان به ایتالیا و زبان ایتالیایی وابسته است؛ بنابراین فراگیری این زبان به درک عمیق تری از تاریخ جهان کمک خواهد کرد.

همان طور که می‌دانید ایتالیا، مهد هنر است. موسیقی، اپرا‌های مهم و ماندگار، استادان بزرگ نقاش و مجسمه ساز دوره رنسانس همچون لئوناردو داوینچی و میکل آنژ، سینمای ایتالیا و ستاره‌هایی همچون پیر پائولو پازولینی، فلینی و ویسکونتی، همه و همه نشان از این دارند که یادگیری زبان ایتالیایی کمک می‌کند تا درک بهتری از زندگی و آثار این هنرمندان بنام داشته باشید.

ایتالیایی، زبانی شیرین که از یاد گرفتنش پشیمان نمی‌شوید

عده بی شماری از مردم برای تحصیل و آموزش به ایتالیا مهاجرت می‌کنند. دانشگاه‌های ایتالیا هر ساله میزبان جمعیت عظیمی از دانشجویان خارجی است. دلیل این موضوع هم آموزش با استاندارد‌های اتحادیه اروپا، فرصت زندگی در کشوری غنی از فرهنگ و تاریخ، و مهم‌تر از همه، آموزش با هزینه پایین است. بله درست شنیدید، تحصیل در ایتالیا بسیار ارزان‌تر از تحصیل در سایر کشور‌های اتحادیه اروپا می‌باشد. همچنین هزینه زندگی در ایتالیا نیز بسیار پایین است و فراموش نکنید که واحد رسمی پول کشور ایتالیا یورو (€) است؛ بنابراین با کار در ایتالیا می‌توانید به یورو درآمد داشته باشید.

اگرعلاقه‌مند به صنعت مد و پوشاک هستید، میلان ایتالیا بهترین گزینه برای شماست. میلان پایتخت مد در جهان است و خانه‌های مد بسیاری همچون آرمانی، ورساچه و والنتینو در این شهر وجود دارند؛ بنابراین اگر دوست دارید به عنوان یک طراح، خریدار، مدیر هنری یا حتی یک مدل فعالیت حرفه‌ای داشته باشید، تسلط به زبان ایتالیایی می‌تواند یک مزیت در رزومه شما برای مشاغل وابسته به صنعت مد باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
خروس بی محل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
0
0
زبان ایتالیایی بسیار زیبا و آهنگین است. من کارشناسی زبان ایتالیایی را دارم. اما این که زبان دانی شرط مهاجرت است رویایی بیش نیست. پول شرط کامل و لازم است.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین