کد خبر: ۶۴۹۴۵۳
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹

توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان تهران از فردا

فرماندار تهران از بسته‌بندی و آماده سازی ۱۱۰۰بسته معیشتی برای نیازمندان استان تهران و ۲۰ هزار پک بهداشتی برای بیماران خاص با کمک مجمع خیران و سایر ارگان‌های خدمات رسانی خبر داد و گفت: این بسته‌ها از فردا با همکاری انجمن‌های مختلف در استان تهران میان نیازمندان توزیع خواهد شد.
توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان تهران از فردا
آفتاب‌‌نیوز :

آئین بسته بندی و آماده سازی کمک معیشتی برای آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا امروز ۱۳ اردیبهشت ماه با حضور عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران، کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر کشور و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی در استادیوم 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد.

عیسی فرهادی درحاشیه این آیین گفت: بسته‌بندی و آماده سازی ۱۱۰۰بسته معیشتی برای نیازمندان استان تهران و ۲۰ هزار پک بهداشتی برای بیماران خاص با کمک مجمع خیران و سایر ارگان‌های خدمات رسانی جمع آوری شده که توسط نیرو های زحمت کش و همیشه در صحنه جمعیت هلال احمر بسته بندی و آماده توزیع شده است.

وی ادامه داد: این بسته ها از فردا با همکاری انجمن‌های مختلف در استان تهران میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیراز حمایت‌های خیرین خاطرنشان کرد: در سراسر کشور خیرین یکی از گروه‌های بودند که از آغاز این بحران، در اسرع وقت به کمک و یاری همنوعان خود شتافتند و به صورت خرید اقلام بهداشتی و یا کمکهای نقدی مردم این مرز و بوم را همراهی کردند.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، فرهادی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر سازمانی مردم نهاد است، افزود: این نیروها در بسیاری از حوادث و بحرانها نقش به سزایی در کاهش مشکلات، دردها و رنج های مردم داشته‌اند که جای تقدیر و تشکر است. امیدواریم این همت والا و همکاری مردم ولایت مدار با مسئولین در همه صحنهها استمرار یابد تا از بحران ویروس کرونا عبور کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین