کد خبر: ۶۴۹۵۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵

ترامپ: چین گاو شیرده دموکرات‌هاست!

رییس جمهور آمریکا در جدیدترین توئیتش، دموکراتها را به جانبداری از چین در مناقشه بر سر شیوع کرونا ویروس متهم کرده و از شهادت دادن کارشناس ارشد سلامت عمومی دولتش در آینده نزدیک در سنای آمریکا خبر داد.
ترامپ: چین گاو شیرده دموکرات‌هاست!
آفتاب‌‌نیوز :

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توئیتر خود با حمله به دموکرات‌ها نوشت: دموکرات‌ها مثل همیشه به دنبال دردسر می‌گردند. آنها هیچ کار سازنده‌ای حتی در زمان‌های بحران انجام نمی‌دهند.

ترامپ در ادامه این توییتش تصریح کرد: آنها نمی‌خواهند گاو شیرده خود، چین را از بابت شیوع این طاعون مقصر بدانند. چین دارد تقصیر را به گردن اروپا می‌اندازد. دکتر فائوچی به زودی در سنا شهادت خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
roham
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
0
0
و امثال عربستان گاو شیرده جمهوریخواهان ...... این حرف یعنی فرقی نمیکنه ؛ نگاه دموکراتها یا جمهوریخواهای آمریکا به جهان و حتی کشورهای هم پیمان آمریکا در حد یک گاوشیرده است نه بیشتر که تا زمانی که منافع اونها رو تامین کنند خوبن ، اگر نه که خیلی باید مراقب خودشون باشند ( تهدید و تحریم ) . سوال اینجاست که این روش های ماقبل تاریخی چطور توسط تبلیغات در دنیای امروز جا افتاد ، خدا فقط میدونه . این واقعیت تلخ و اسفناک سیاست خارجی آمریکاست در طول تاریخ ، نسبت به تمامی کشورها و ملتها . اونها همیشه این نگاه از بالا به پایین ( ارباب و رعیتی ) ، این نگاه استعمارگرانه رو داشتن و الان یک دیوانه داره تمامی این حقایق رو برامون بازگو میکنه . فهمیدن و درکش سخت نیست فقط باید چشمهای بینا و گوشهای شنوایی داشت . آقای ترامپ داره واقعیتهای کثیف و شیطانی پنهان و آشکار آمریکا رو فریاد میزنه . ترامپ هرروز دروغ میگه و تا الان 16 هزار دروغ گفته که ثابت کنه دولتهای آمریکا چه دموکرات چه جمهوریخواه همگی دروغ گو بودن و هستن . ولی باز هم هستن کسانی که با وجود اعتراف دیگران به گناهانشون هنوز هم مجاب نشدند و آمریکای رو به افول رو آینده بشریت و خودشون میدونند . ترامپ با این حرفها تونسته حیثیت و اعتبار آمریکایی رو در سطح جهانی بسیار پایین بیاره و جهان داره نگاه جدید و البته واقع بینانه ای به آمریکا و سیاستهاش پیدا میکنه و این فصل تازه و نوینی در روابط بین جهان و کشوری ست به نام آمریکا که همیشه در طول تاریخش نگاه مستبدانه و استعمارگرانه ای هم به جهان ، و هم به آمریکا و حتی مردم آمریکا داشته و الان داره به وسیله یک دیوانه واقعیتشو فریاد میزنه و آشکار میکنه تا شاید بتونه در اینده تغییر رویه بده و از قافله جا نمونه . خیلی ها با این که میبینند و میشنوند ولی باور ندارن ، ولی تمام این شواهد و مدارک رو باید کنار هم گذاشت تا موضوع رو عمیق درک کرد وگرنه با پیش فرضهای قبلی نمیشه تحلیل درستی از مسائل امروز داشت .

و در مورد ادعای امروز ترامپ : اخبار دیروز : دموکرات‌های کنگره خواستار حضور دکتر فائوچی در کنگره آمریکا شدند تا درباره نحوه پاسخ دادن دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به همه گیری ویروس کرونا در این کشور، که تاکنون ۶۵ هزار نفر را به کام مرگ کشانده، توضیح دهد.
یک مقام دولتی روز جمعه به دموکرات‌های کنگره اطلاع داد که آنتونی فائوچی از شهادت در کنگره منع شده است .
ادعای متناقض امروز : ترامپ - چین دارد تقصیر را به گردن اروپا می‌اندازد. دکتر فائوچی به زودی در سنا شهادت خواهد داد.
چطوری قراره شهادت بده وقتی روز قبلش از شهادت دادن منع شده ؟

با همین سبک همه چیزو وارونه جلوه دادن و انداختن گردن دیگران تمامی اتفاقات و مشکلاتی رو که خودشون به وجود اوردن .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین