کد خبر: ۶۴۹۵۷۸
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
مدیرعامل شرکت پارس تامین خبر داد:

رشد ۶.۵ برابری فعالیت‌های اکتشافی

نوری گفت: میزان حجم کل حفاری‌های اکتشافی از ۱۴۰۰۰ متر به ۹۰۰۰۰ متر رسیده است که از رشد ۶.۵ برابری فعالیت‌های اکتشافی شرکت حکایت دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد نبی نوری، مدیرعامل شرکت پارس تامین وابسته به صدر تامین و شستا گفت: بر اساس استاندارد‌های لازم، پروژه محدوده‌های اکتشافی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۳ به پایان می‌رسید که این شرکت با تغییر و بهبود برنامه زمانبندی پروژه مذکور و لزوم توجه به اصول مدیریت سرمایه‌گذاری پایان پروژه را از سال ۱۴۰۳ به پایان سال ۱۴۰۰ کاهش داده است.

به گزارش روابط عمومی پارس تامین، وی ادامه داد: عملکرد این شرکت در سال ۱۳۹۸ در مقایسه مدت مشابه سال قبل، از رشد ۳ برابری در متراژ عملیات حفاری و تعداد گمانه‌های حفاری شده و ۴.۵ برابری در گمانه‌های عیاردار برخوردار بوده است.

رشد ۶.۵ برابری فعالیت‌های اکتشافی

وی گفت: در راستای کاهش هزینه‌های جاری پروژه‌ها، شرکت با اجرای استراتژی‌هایی در کاهش عمق حفاری‌ها، قرارداد مطالعات هیدرولوژی و هیدروژئولوژی، مطالعات ژئوتکنیک، عملیات آتشباری و ... موفق به کاهش بیش از ۷.۲ میلیارد تومان در هزینه‌های عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: شرکت توسعه معادن پارس تامین تلاش دارد در سال ۱۳۹۹ در راستای اقدامات توسعه‌ای و هم‌افزایی با دیگر شرکت‌های تابعه هلدینگ سرمایه‌گذاری صدرتامین و برنامه‌هایی نظیر توجه به معدنکاری نوین، هوشمندسازی معادن، احیای معادن کوچک مقیاس و چند طرح ملی دیگر را در دستور کار قرارداده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین