کد خبر: ۶۴۹۶۶۹
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱

نظر مدیران و مربیان چند تیم لیگ برتری در رابطه با رقابت‌های فوتبال

تعدادی از مدیران و مربیان چند باشگاه حاضر در لیگ برتر فوتبال در رابطه با برگزاری یا ادامه لیگ در شرایط شیوع کرونا بحث و اظهارنظر کردند.
آفتاب‌‌نیوز :

سعید آذری - مدیرعامل فولاد خوزستان - در برنامه رادیویی «گل طلایی» با اشاره به موضع باشگاه فولاد درباره برگزاری یا ادامه لیگ اظهار کرد: برگزاری یا عدم برگزاری در صلاحیت ما نیست. حرکتی آغاز شد و مسابقات تا ۲۱ هفته ادامه پیدا کرد. در این برهه زمانی اجازه بدهید ما در این زمینه تصمیم نگیریم، چراکه هرکاری در کشور متولی خاص خودش را دارد و اظهار نظر در این مورد تبعاتی برای هواداران و باشگاه خواهد داشت. ستاد کرونا، وزارت بهداشت و وزارت ورزش باید این مساله را حل کنند. اگر شرایط برای برگزاری فراهم نیست باید قاطعانه اعلام کنند اما در کنار این‌ها باید به حق و حقوق باشگاه‌ها، هواداران و بازیکنان احترام گذاشته شود و این‌گونه نیست که بدون این‌که به تبعاتش فکر کنند، تصمیم گرفته شود.

در ادامه برنامه، میرمعصوم سهرابی - مدیرعامل تراکتورسازی - درباره تمرینات پنهانی برخی تیم‌ها گفت: کمیته پزشکی فیفا به فدراسیون‌ها اعلام کرد که عجله‌ای در شروع تمرینات نداشته باشند. حتما دلیلی داشته که آن‌ها این نظر را داشته‌اند ولی متاسفانه ما به این مساله هم توجه نمی‌کنیم. اگر یک فرد ورزشکار مبتلا شود، دیگر نمی‌تواند به شرایط اولیه خود برگردد. ما اول باید این مشکل را حل کنیم و بعد ببینیم فیفا و کشورهای دیگر چه دستور عملی در این مورد دارند.

نظر مدیران و مربیان چند تیم لیگ برتری در رابطه با رقابت‌های فوتبال

همچنین مهدی تارتار - سرمربی نفت مسجدسلیمان - در رابطه با لغو لیگ با وجود احتمال قهرمانی پرسپولیس گفت: واقعا تنها مشکلی که وجود دارد همین مساله است و به خاطر اختلافی که بین تیم اول و دیگر تیم‌ها به‌وجود آمده است تصمیم گیری را سخت کرده است. هم پرسپولیسی‌ها حق دارند و هم تیم‌های دیگر روی کاغذ شانس دارند و ۹ بازی دیگر مانده است. من نمی‌دانم چه باید بگویم و به احترام هواداران همه‌ تیم‌ها سکوت می‌کنم.

در ادامه رضا فتاحی - سرپرست باشگاه سپاهان - در این خصوص اظهار کرد: موضع باشگاه سپاهان اول، دوم و سوم سلامتی مردم است و بعد اگر نمی‌تواند اقدامی برای برگزاری کنند، باشگاه سپاهان هم مثل بقیه تیم‌ها موافق تعطیلی لیگ است. هر تصمیمی که فیفا میگیرد و هرکاری که بقیه کشورها در این رابطه انجام دهند ، ما هم انجام دهیم.

در پایان برنامه، افشین پیروانی - سرپرست باشگاه پرسپولیس - در این مورد گفت: ابتدا می‌خواهم بگویم اولویت سلامتی هم‌وطنان‌مان است و راضی نیستیم اتفاق ناخوشایندی برای هواداران‌مان و مردم عزیز ایران بی‌افتد. تشکر ویژه‌ای دارم از کادر درمان و کسانی که جان‌شان را در معرض خطر قرار داده‌اند. موضع باشگاه ابتدا سلامتی و بعد از آن شروع تمرینات است. نظرات همه قابل احترام است اما هر کس نسبت به رتبه تیمش مصاحبه می‌کند. می‌گویند پرسپولیس زیاده خواه است چرا که صدرجدول است و واقعا این‌گونه نیست.

وی افزود: دوستان صحبت‌های قشنگی نمی‌کنند و همه بدانند که حتی بازی‌های بدون تماشاگر هم به ضرر ما است اما هوادارانمان راضی‌اند برای این‌که اتفاقی نیافتد، بدون تماشاگر شروع کنیم تا زمانی که شرایط بهتر از امروز شد. در نهایت خواهشم این است که تصمیم منطقی بگیریم. در فرانسه اتفاق خوبی افتاد و با قهرمان کردن پاری‌سن ژرمن لیگ را تمام کردند اما اگر ما را قهرمان کنند دیگر باشگاه‌های‌مان سکوت می‌کنند؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین