کد خبر: ۶۴۹۷۵۴
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳

بازگشت زندانی فراری از دیار باقی

فرمانده انتظامی گلستان گفت: زندانی فراری که برای او گواهی فوت جعلی و مراسم ختم گرفته بودند، دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :

روح الامین قاسمی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه زندانی فراری که از ۳ سال قبل بنا بر اعلام خانواده اش فوت کرده بود زنده است، مراتب در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان گنبدکاووس قرار گرفت.

وی افزود: اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی پلیس در این راستا آغاز شد و سرانجام با پیگیری های بی وقفه ماموران مشخص شد متهم در یکی از روستاهای اطراف شهرستان اقامت دارد.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه سوابق متعدد سرقت، آدم ربایی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان در پرونده این زندانی فراری وجود دارد، تصریح کرد: ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

به گزارش پلیس گلستان، قاسمی گفت: متهم در تحقیقات مقدماتی پلیس اعلام کرد پس از اینکه با قرار وثیقه از زندان آزاد شد با تهیه گواهی فوت جعلی و مراسم ختم، مدتی متواری شده و با تغییر چهره زندگی مخفیانه ای را دنبال کرده است.

وی با بیان اینکه مراجع قضائی برای این زندانی فراری ۲۵ سال حبس در نظر گرفته بودند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین